دادستان کرمانشاه شهادت مامور انتظامی را تسلیت گفت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در اطلاعیه ای شهادت جان برکف از نیروی انتظامی مرکز استان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

حمیدرضا کریمی دادستان کرمانشاه در یک پیام یک شاهد مامور جنبر کاف پلیس مرکز استان کرمانشاه درگذشت شهریار بابایی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

و کشته شدگان در راه خدا را ستایش نکنید.

خبر شهادت سرهنگ دوم پاسدار شهریار بابایی از افسران انتظامی استان کرمانشاه موجب تأسف و تأثر شهدای این دیار شد و بار دیگر ثابت کرد که افسران نیروی انتظامی فداکارترین نیروهایی هستند که به سادگی جان خود را برای حفظ جان می دهند. امنیت کشور .

شهادت سرباز رشید اسلام در لباس سبز پلیس در سالروز حماسه آفرینی ملت ایران همزمان با سالروز شهادت سردار مقاومت قاسم سلیمانی زمینه ساز ادامه راه سرخ شهادت است تا دوستان و دشمنان بدانند که مدافعان حرم جمهوری اسلامی ایران برای خدمت به حاج قاسم جمهوری اسلامی ایران حرم است.

سرهنگ دوم شهریار بابایی از نیروهای زحمتکش، انقلابی و ولایتمدار کرمانشاه است و یکی از هزاران شهید نیروی انتظامی در راه حفظ و تثبیت نظم و امنیت عمومی محسوب می شود که در مقابل قاچاقچیان مواد مخدر ایستادگی کرد و از این رو تعداد این جوانان بیشتر شد. قربانی نخواهند شد!

قاچاقچیان مواد مخدر با همکاری دشمنان این مرز و بوم با تمام توان در صدد نابودی جوانان ما هستند و امثال شهید شهیار بابایی با شهادت خود ثابت کردند که برای آبادانی ایران اسلامی و نیل به نظام اهداف از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. .

اینجانب شهادت این شهید والامقام را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.



آیا این خبر مفید بود؟