واکنش ائمه جمعه شهرهای دهداش و لنده به شهادت یک مامور نیروی انتظامی در شیراز

ساعت: 16:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805909

آنچه در خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد گذشت:

خطبه های عبادت سیاسی این هفته در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علی وحدانی فر امروز در خطبه های نماز جمعه دهدشت با اشاره به صبحگاه زاگرس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار فعالان اقتصادی، کارآفرینان و تولیدکنندگان گفت: در این جلسه و مسئولان مسائل مهمی مطرح شد. باید به این موضوع توجه جدی شود.

امام جمعه دهدشت گفت: با وجود حمایت های متعدد در صنعت خودرو، اما متاسفانه کیفیت پایین و قیمت بالاست، کار به جایی رسیده است که مقام معظم رهبری تذکر دادند.

وی افزود: امیدواریم دولت و مجلس در بحث خودرو در کشور تلاش کنند. بی تفاوتی نباید به جایی برسد که مسئله مسلمانان اینقدر صریح باشد: «آقایان مجلس و دولت، این کار شماست.

خطیب نماز جمعه دهداش با تبریک دهه فجر گفت: 43 سال از انقلاب با عظمت و معجزه قرن ها می گذرد. رسیدند. این انقلاب شکوهمند با روح مقدس امام و رهنمودهای رهبری مقتدر در راه است.

وی گفت: برخی این روزها به بهانه مقایسه وضعیت اقتصادی کشور با دوران بدنام خدمت آمریکا، در حالی که این اصلا قابل قیاس نیست.

حجت الاسلام وحدانی فر برخی از موفقیت های پس از انقلاب را در عرصه های مختلف برشمرد و گفت: در دوره پهلوی هیچ داده ای از عمران و عمران وجود نداشت. معنی نداشت

وی افزود: دشمن با ندیدن و نخواندن رسانه ها را تحریف می کند تا به جوانان بگوید در دوره پهلوی گل و بلبل بوده است.

جمعه دهدشت گفته ام: خدمات گسترده ای در زمینه برق، محصولات کشاورزی، صنعت، فناوری، بهداشت، فولاد، راه و سایر زمینه ها ارائه شده است.

وی گفت: ما منکر مشکلات امروز نیستیم.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: هرجا تفکر انقلابی باشد به نتیجه می رسیم.

وی گفت: به دنیا می گوییم امسال هم به این افتخار می کنیم، انقلاب شکوهمند به این جایگاه رسیده است، به لطف خداوند متعال تا زمانی که انقلاب به دست امام زمان (عج) نرسد، زیر دست هیچ نمی مانیم. آرمان ها.”

امام جمعه دهداش در بخشی دیگر از سخنان خود درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت و با بیان ویژگی های آن دانشمند فقید افزود: آیا.

وی شهادت سرکوب شده یکی از ماموران نیروی انتظامی را تسلیت گفت و گفت جز در موارد خاص اجازه استفاده از سلاح را ندارند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه دست پلیس برای تامین امنیت باید باز باشد، گفت: انتظار داریم هر چه زودتر این قوانین اصلاح شود تا پلیس با قدرت، شجاعت و شجاعت وارد میدان شود.

———————————————-

شهرستان لند

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لند با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: سرزمین دل ما باید معطوف به فیض الهی باشد و دل های ما به امام زمان وصل شود. زمان (مانند).

وی گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی فصل شادی و سربلندی انقلاب اسلامی است که برای ملت ایران عزت و سربلندی به همراه داشته است.

امام لنده روز جمعه گفت: تبیین اهداف انقلاب اسلامی و رسالت ارزشمند آن باید به درستی انجام شود که این امر نیازمند حرکت جهادی است.

وی تاکید کرد: راهبرد امام در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده نبود، اما کم کم با تشکیل لایه های انقلابی و با بهره گیری از آموزه های ناب اسلام و اندیشه سیاسی اسلام، توانست فرهنگ ظلم ستیزی را در جامعه ترویج کند. جهان

محمود اصل گفت: دیدار صمیمانه مقام معظم رهبری با تولیدکنندگان و صادرکنندگان و نشستن پای دل آنها و بیان راهکارهای مهم در سنگر تولید، حضور در جبهه جنگ تولید را خواستار شد که از تولیدکنندگان خواست تا با توطئه های دشمن مقابله کنند. با تولید رو به رشد آنها.”

وی گفت: مقام معظم رهبری مفهوم جهاد در بین مردم را نسخه به روز خنثی سازی تحریم ها عنوان کردند.

امام جمعه لنده گفت: مقام معظم رهبری از وضعیت تصمیم گیری در این دهه گلایه داشتند و ما کارمندان زیادی داشتیم که عملاً از صحنه خارج شدند.

وی گفت: نارضایتی مدیریت از وضعیت نامناسب خودرو که بی کیفیتی و استاندارد نبودن آن یکی از گلایه های مردم و مقام معظم رهبری است که وزیر محترم صمت باید نسبت به آن اقدام کنند.

محمود اصل تاکید کرد: قانون استفاده از سلاح در پلیس با اراذل و اوباش نیاز به بازنگری دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید