دلیل امتناع روم از جذب سردار آزمون

دلیل امتناع روم از جذب سردار آزمون

در نقل و انتقالات تابستانی بود که سردار آزمون پس از یک فصل ناموفق در بایرلورکوزن از این تیم جدا شد و به رم پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال ایتالیا تجربه کند.

امضای قرارداد با سردار آزمون ابتدا با انتقادات زیادی از سوی هواداران رم همراه بود اما رفته رفته عملکرد این ستاره ایرانی نظر آنها را تغییر داد. آزمون که عمدتاً به عنوان بازیکن تعویضی زیر نظر مورینیو بازی می کرد، با آمدن دنیله ده روسی حتی بهتر شد.

سردار اخیراً حتی در برخی بازی ها به عنوان بازیکن ثابت رم حضور داشته است و اخیراً شایعه شده بود که دروسی می خواهد او را برای همیشه از لورکوزن به خدمت بگیرد. از سوی دیگر گفته می شد باشگاه رم نیز قصد دارد سردار آزمون را به خدمت بگیرد و بند خرید دائمی را کاهش دهد.

با این حال طی چند روز اخیر نشریه معتبر ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد سردار آزمون در رم دوران حرفه ای خود را به پایان رسانده و این باشگاه قصد جذب دائمی با وی را ندارد.

دلیل اصلی امتناع رم از جذب سردار آزمون اکنون فاش شده است. بر این اساس دو باشگاه بایرلورکوزن و رم در هفته‌های اخیر مذاکرات زیادی در خصوص مهاجم تیم ملی ایران انجام داده‌اند و در جریان این مذاکرات، باشگاه ایتالیایی درخواست کاهش چشمگیر مبلغ بند خرید دائمی آزمون را داشته است. که با مخالفت شدید لورکوزن نیز مواجه شد، اعلام کرد که به دلیل مشکلات مالی نمی تواند مبلغ درخواستی لورکوزن را پرداخت کند.

بنابراین چالش سردار آزمون در پایتخت ایتالیا را باید تمام شده تلقی کرد و باید منتظر ماند و دید که او و البته باشگاه لورکوزن چه تصمیمی در پیش خواهند گرفت.