پیشنهاد عجیب باشگاه فنرباغچه برای جذب سردار آزمون!

قرارداد سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران با زنیت روسیه تابستان امسال به پایان می رسد و این مهاجم می تواند با شرایط راحت تری راهی دیگر تیم های اروپایی شود. زنیت هنوز نتوانسته تستا را برای تمدید قرارداد متقاعد کند و اگر بخواهد از انتقال این بازیکن برنده شود، باید در زمستان او را بفروشد.

در روزهای اخیر صحبت هایی مبنی بر علاقه باشگاه های مختلف اروپا به این آزمون مطرح شده است. باشگاه لئون فرانسه در خط مقدم مشتریان آزمایشی قرار دارد، اما هنوز زنیت را برای فروش متقاعد نکرده است. لئون قصد دارد حدود هفت تا هشت میلیون یورو برای خرید این مهاجم ایرانی هزینه کند.

از سوی دیگر مسئله آتالانتا، ایتالیا است. گفته می شود این باشگاه بیشتر به فروش تست به تیم ایتالیایی علاقه دارد و مشخصا پول بیشتری را برای این انتقال خرج می کند.

در همین حال روزنامه ترکی تکویم با انتشار خبر عجیبی مدعی شد که باشگاه فنرباغچه به جمع مشتریان آزمون اضافه شده است. اما مبلغی که فنرباغچه برای تست در نظر گرفته دو یا سه میلیون یورو است!

به گزارش این روزنامه، سرمربی فنرباغچه پریارا نظر مثبتی در مورد انجام این تست داشته و به باشگاه دستور خرید آن را داده است. البته بعید است زنیت با این درخواست آزمایشی موافقت کند زیرا به دنبال پیشنهادات بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید