پیشنهاد جدید باشگاه اروپایی برای سردار آزمون رسید

پیشنهاد جدید باشگاه اروپایی برای سردار آزمون رسید

سردار آزمون در نقل و انتقالات زمستانی 2022 زنیت سن پترزبورگ روسیه را به مقصد بایرلورکوزن ترک کرد. اگرچه آزمون تا چند ماه پیش در لورکوزن جایگاه قدرتمندی نداشت اما کم کم به شرایط ایده آل رسید و با گلزنی و پاس گل خود را در بوندسلیگا ثابت کرد. اهداف

شرایط سخت آزمون در لورکوزن حتی او را در نقل و انتقالات زمستانی این فصل به درهای خروجی این باشگاه نزدیک کرد، هرچند در بایر فرصت های زیادی وجود نداشت. آزمون بعدا تایید کرد که مذاکراتش با المپیک مارسی نهایی شده است، اما در نهایت تصمیم گرفت در تیم آلمان بماند.

با وجود این اتفاقات، بازگشت آزمون به فوتبال روسیه موضوعی است که هر چند ماه یک بار در رسانه های این کشور مطرح می شود. آزمون سابقه بازی در تیم های روبین کازان و روستوف را دارد و اوج دوران حرفه ای خود را در تیم زنیت سن پترزبورگ سپری کرد. جایی که چندین قهرمانی را تجربه کرد و حتی عنوان بهترین بازیکن را با این تیم به دست آورد.

به همین دلیل این مهاجم ایرانی همچنان به باشگاه های روسی علاقه دارد. آنزور گارگایف یکی از مدیران برنامه فوتبال روسیه روز گذشته اعلام کرد که آزمون می تواند به فوتبال روسیه بازگردد. او گفت: آزمون چیزهای زیادی برای ارائه دارد. شنیده ام که علاوه بر روسیه، تیم هایی از ترکیه نیز به او علاقه دارند. من بازگشت آزمایش به روسیه را مستثنی نمی کنم. اگر در باشگاه زنیت بودم دوباره تست می دادم.

این اظهار نظر به سرعت مورد توجه رسانه های روسیه قرار گرفت و به یکی از سوژه های اخبار ورزشی این کشور تبدیل شد. خبرنگار سایت vprognoze نیز به سراغ مدیر باشگاه زنیت “مدووف” رفت تا نظر او را درباره بازگشت احتمالی سردار جویا شود. مدودف در پاسخ تاکید کرد که نباید در این مورد سوالی پرسید چرا که تیم زنیت خود را برای این مسابقه آماده می کند.

آزمون پیش از این اعلام کرده بود که به بازگشت به روسیه فکر نمی کند و می خواهد در سطح اول فوتبال اروپا به کار خود ادامه دهد. او تا سال 2027 با بایر قرارداد دارد و حتی در صورت جدایی از این تیم بعید است به روسیه برود.

دیدگاهتان را بنویسید