انتقال دائمی شکارچی او از فنرباغچه به هالوسیتی / 250 هزار دلار بدون درد به حساب باشگاه استقلال!


ساعت: 12:26
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879244

ستاره جوان تیم ملی فوتبال کشورمان از تیم فوتبال فنرباغچه برای همیشه به باشگاه هالوسیتی منتقل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علایار صیادمنس، مهاجم جوان و ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان که زمستان سال گذشته به صورت قرضی از زوریوئلهانسک به این باشگاه انگلیسی منتقل شد، مورد توجه مدیران این باشگاه قرار گرفت و وضعیت قراردادش از اجاره دائمی تغییر کرد.

این بازیکن که در سال 2019 از تیم فوتبال استقلال به فنرباغچه ترکیه منتقل شد، در این مدت سه بار اجاره ای را تجربه کرد. ابتدا به استانبول اسپور ترکیه و سپس به زوریا لوگانسک اوکراینی اجاره داده شد. حالا درخشش ماهیگیرش در بین ببرها، مدیران این باشگاه انگلیسی را مجاب به جذب دائمی او کرده است.

صیادمنس تنها یک گل برای هالسی به ثمر رساند اما مالک باشگاه و سرمربی ترکیه ای زردپوش از عملکرد او کاملا راضی بودند و تلاش خود را برای فعال سازی بند خرید دائمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران آغاز کردند. تان کسلر در گفت و گو با بی بی سی تایید کرد که بند دائمی ماهیگیری او فعال شده و مهاجم ایرانی از این پس بازیکن توهم خواهد بود.

نایب رئیس این باشگاه انگلیسی گفت: آلجار بازیکن ما و نفر اول بازار نقل و انتقالات بود. او در روزهای آینده به تیم اضافه خواهد شد. شکارچی کسی است که بر هر موقعیتی غلبه کرده است. او می تواند به عنوان مهاجم، وینگر راست یا بازیکن پشت مهاجم بازی کند و 200 درصد توانایی های خود را نشان دهد.

طبق توافق دو باشگاه، هالوسیتی برای خرید دائمی این مهاجم ایرانی مبلغ 2 میلیون یورو به فنرباغچه پرداخت کرد. بر اساس قرارداد انتقال صیادمنس از استقلال به فنرباغچه در سال 2019، باشگاه ترکیه ای موظف است 20 درصد از سود فروش این بازیکن ایرانی را به باشگاه استقلال پرداخت کند.

با این تفاسیر و پس از نهایی شدن انتقال صیادمنس، 20 درصد از سود فروش این بازیکن به حساب باشگاه استقلال واریز می شود. ستاره ایرانی با 800 هزار دلار از آبی پوشان پایتخت به فنرباغچه سفر کرده بود که در صورت احتساب سود بالای 1.2 میلیون دلار این رقم به بیش از 250 هزار دلار می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید