ماهیگیر به صورت قرضی به هالوسیتی پیوست/ قرارداد مهاجم ایرانی امضا شد


ساعت: 22:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804913

باشگاه فنرباغچه ترکیه اعلام کرد آلیار صیادمنش مهاجم ایرانی این تیم به صورت قرضی راهی هال سیتی انگلیس شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ باشگاه فنرباغچه ترکیه امروز دوشنبه در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که حضور آلار صیادمنس مهاجم ایرانی در تیم هال سیتی انگلیس به مدت یک سال قرضی است!

پیش از این گزارش شده بود که صیادمنش با قراردادی دائمی در حدود 4 تا 5 میلیون پوند از فنرباغچه در هال سیتی جدا شد.

صیادمنش چند روزی است که در انگلیس حضور دارد و تست های پزشکی این تیم را با موفقیت پشت سر گذاشته است. این مهاجم امروز در تمرین هال سیتی نیز شرکت کرد اما اعلام غیررسمی قراردادش با هال سیتی زیر سوال رفت.

فنرباغچه در بیانیه ای نوشت: «الهیار صیادمنس تا پایان فصل به صورت قرضی به هال سیتی، یکی از تیم های قهرمان پیوست. برای ورزشکارمان که امروز قرارداد رسمی اش امضا شد و مراحل نقل و انتقالات به پایان رسید، آرزوی موفقیت داریم.»

به همین دلیل مهاجم 20 ساله ایرانی پس از پیوستن به فنرباغچه برای سومین بار انتقال اجاره ای را تجربه می کند. صیادمنس که در سال 2019 از استقلال به فنرباغچه پیوست، چند ماه بعد راهی استانبول اسپور شد و اولین تجربه خود را به عنوان بازیکن اجیر شده در این تیم تجربه کرد. اللهیار سپس به استخدام زوریا لوهانسک اوکراینی درآمد و یک فصل و نیم در این تیم اوکراینی بازی کرد.

به این ترتیب با اعلام فنرباغچه، امروز قرارداد ماهیگیری او با هال سیتی امضا شد و او یک فصل دیگر به صورت قرضی بازیکن خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید