دپوی 50 میلیاردی مواد غذایی احتکارشده در خمینی شهر

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 50 میلیارد ریال انواع مواد غذایی انباشته شده در یکی از انبارهای شهرستان خمینی شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خمینی شهر در راستای طرح برخورد با احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و برخورد با مخربان نظام اقتصادی اداره پلیس با اقدامات پلیسی هوشمندانه برای احتکار مواد غذایی و جیره های عمومی تبدیل به یکی شد. از انبارهای این شهرستان خبر دادند و رسیدگی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران با هماهنگی مراجع قضایی به همراه کارشناسان اداره حراست شهرستان به این انبار اعزام و در بازرسی از محل 3 تن مرغ و گوشت قرمز، 30 بطری روغن و 40 بسته 24 عددی مشروبات خارجی که غیرقانونی بوده حمایت قانونی و احتکار کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش انباشته کالاهای مکشوفه را 50 میلیارد ریال برآورد می کنند، تصریح کرد: در این رابطه یک مظنون شناسایی شد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. اقدام قانونی.

این مقام ارشد انتظامی در پایان بر عزم پلیس برای شناسایی و برخورد قانونی با کالاهای اساسی مردم تاکید کرد و از شهروندان خواست اطلاعات خود را در این زمینه به پلیس 110 اطلاع دهند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها