دیجی کالا با عنوانی دیگر به آیفون بازگشته است

دیجی کالا با عنوانی دیگر به آیفون بازگشته است

کاربران iOS دیجی کالا با دریافت پیامکی از این فروشگاه اینترنتی از بازگشت اپلیکیشن دیجی کالا به اپ استور مطلع شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از زومیت، در این پیامک ضمن اعلام راه اندازی اپلیکیشن دیجی کالا در اپ استور، لینکی درج شد که از طریق آن کاربران می توانند با خاموش کردن فیلترشکن به محتوای آن دسترسی داشته باشند. با کلیک بر روی لینک، کاربر به صفحه دانلود اپلیکیشن با لوگوی این فروشگاه اینترنتی که نام دیگری دارد هدایت می شود. این اپلیکیشن با نام متفاوت News1414 متعلق به این شرکت است و امیدوارند کاربران iOS بتوانند با دانلود آن از خدمات دیجی کالا استفاده کنند.

معمولاً شرکت‌های ایرانی از روش‌هایی مانند برنامه‌های وب پیشرفته (PWA) برای کاربران iOS خود استفاده می‌کنند. با این حال دیجی کالا موفق شده اپلیکیشن رسمی خود را در اپ استور راه اندازی کند.

بر اساس برخی آمارهای رسمی، نزدیک به 10 درصد از حجم بازار تلفن همراه در کشور متعلق به برند اپل است و کاربران این برند امکان استفاده از تعداد زیادی اپلیکیشن داخلی را ندارند.

لازم به ذکر است که با انتشار مجدد اپلیکیشن دیجی کالا در اپ استور، همچنان امکان دانلود اپلیکیشن دیجی کالا از فروشگاه های آنلاین ایرانی مانند سیبچه و سیب اپ وجود دارد. کاربران می توانند از طریق این لینک برنامه دیجی کالا را از اپ استور دانلود کنند.