دیجی کالا شکست کمپین جمعه سیاه را تایید می کند

دیجی کالا شکست کمپین جمعه سیاه را تایید می کند

تبلیغات جمعه سیاه بیش از 24,400,000 کاربر را به بازدید از دیجی کالا سوق داد، اما تنها 687,000 نفر متقاعد شدند که پس از مرور سایت و بررسی قیمت ها ارزش خرید برای آنها را دارد. یعنی فقط 2.8 درصد از کاربران!

کمپین جمعه سیاه دیجیتال امسال به مدت هفت روز ادامه داشت و آنها یک ترفند تبلیغاتی درخشان برای آن ترتیب دادند، اما آمار می گوید جمعه سیاه دیجیتال شکست خورد.

طبق گزارش فرارو؛ تخفیف جمعه سیاه دیجی کالا با وجود این همه تبلیغات و هیاهو، با وجود اینکه سایت بیش از 24 میلیون و 400 هزار کاربر جذب کرد، تنها 880 هزار و 272 سفارش ثبت شد و میانگین تخفیف هر محصول در طول کمپین ناچیز بود و به 62 هزار و 200 تومان رسید. . و این در شرایطی است که شهرت بلک فرایدی در جهان با تخفیف های قابل توجهی همراه است که گاه به 70 درصد می رسد. بلک فرایدی دیجی کالا ممکن است آب برای مشتریان و کاربران نداشته باشد اما اگر بخواهید نان این سایت و تیم فنی آن خواهد بود.
میانگین تخفیف فروش برای هر کالا؛ فقط 62 هزار تومان!

تخفیف جمعه سیاه دیجی کالا همانقدر که روی کاغذ و وقتی به اعداد و آمار نگاه می کنید، فریبنده است. به عنوان مثال در آن اشاره کردند که مجموع تخفیف های جمعه سیاه دیجی کالا در کمپین هفت روزه به 299 میلیارد و 141 میلیون تومان رسیده است. از هر زاویه ای به این عدد نگاه کنید، ترسناک است، اما وقت بگذارید!

تخفیف جمعه سیاه دیجی کالا در دسامبر 1402 به مدت هفت روز ادامه داشت و در مجموع 687000 نفر از آن استفاده کردند. این رقم تنها در صورتی معنادار است که ندانیم جمعیت ایران از مرز 88 میلیون نفر گذشته است و دیجی کالا تنها بازیگر اصلی بازار خرید آنلاین در ایران است. تقریباً تمام رقبای دیجی کالا پس از متحمل شدن ضرر از خودی ها و خارجی ها اکنون از بازار خارج شده اند و اسنپ شاپ در بهترین حالت تنها می تواند کسری از سهم بازار دیجی کالا را تصاحب کند.

کمپین جمعه سیاه دیجی کالا با وجود این همه حرف و حجم بالای تبلیغات، تنها 880272 سفارش ثبت کرد. وقتی وضعیت را با متر و معیارهای هفت روز کمپین جمعه سیاه دیجی کالا می سنجیم، متوجه می شویم که به طور میانگین به هر مشتری 435 هزار و 431 تومان تخفیف داده می شود و سهم هر سفارش یا سبد خرید دیجی کالا. تخفیف جمعه سیاه 339 هزار و 828 تومان.

تخفیف بلک فرایدی دیجی کالا تا اینجا قابل توجیه است، اما نشانه های یک شکست بزرگ زمانی نمایان می شود که بدانیم در طول هفت روز کمپین جمعه سیاه، در مجموع چهار میلیون و 807 هزار محصول توسط مشتریان دیجی کالا خریداری شده است. تعداد دهان .مجموع 299 میلیارد و 141 میلیون تومان تخفیف جمعه سیاه کالاهای دیجی به رقمی کم و ناچیز در دنیای واقعی تبدیل می شود.

جمعه سیاه دیجی کالا در آذرماه 1402 در حالی برگزار شد که تخفیف هر کالای فروخته شده به طور متوسط ​​62230 تومان بود. بروز این وضعیت هر ساله در کمپین تخفیف دیجی کالا اتفاق می افتد. میانگین پس انداز جمعه سیاه در 1400 قلم کالای دیجیتال 78 هزار تومان برای هر سفارش و 14 هزار تومان برای هر کالا بود. حتما می دانید که شهرت بلک فرایدی در سراسر جهان با تخفیف های قابل توجهی همراه است که گاهی تا 70 درصد هم می رسد.
اعتراف تلخ دیجی کالا به شکست کمپین جمعه سیاه بیشترین سهم از فروش جمعه سیاه دیجی کالا در اختیار خودکار، اسپاگتی، رب گوجه فرنگی و لامپ است.

تفاوت بین محصولات با تخفیف و تقاضای مشتری

بلک فرایدی دیجی کالا ممکن است آب برای مشتریان نداشته باشد، اما اگر بخواهید این سایت برای شما نان دارد. در عرض هفت روز از کمپین جمعه سیاه، ترافیک سایت دیجی کالا بالاتر از حد معمول بود. آنها می گویند در مجموع بیش از 24 میلیون و 400 هزار کاربر از دیجی کالا بازدید کرده اند و بیش از 71 میلیون بازدید را برای این سایت به ارمغان آورده اند.

تخفیف بلک فرایدی تنها در نیم ساعتی که از شروع کمپین می گذرد 761 هزار و 322 کاربر را در سایت دیجی کالا جذب کرده است تا تخفیف های وسوسه انگیز را از دست ندهید. خود را به جای فردی قرار دهید که مسئولیت مدیریت یک سایت را بر عهده دارد و با راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی توانسته توجه زیادی را به سمت کسب و کار خود جلب کند. الان باید خیلی خوشحال باشی

جمعه سیاه دیجی کالا برای مشتریان و کاربران، ایده کمپین، تیم فنی سایت و مدیران دیجی کالا چندان به ارمغان نیاورد. از مجموع بیش از 24 میلیون و 400 هزار کاربر، تنها 687 هزار نفر مطمئن شده اند که خرید محصولات بلک فرایدی از دیجی کالا پس از گشت و گذار در سایت و بررسی قیمت ها برایشان سودآور خواهد بود. یعنی حدود 2.8 درصد مردم!

بلک فرایدی در سراسر جهان لزوماً به معنای فروش محصولات خوب و درجه یک نیست. تمرکز فروشندگان روی محصولاتی است که تاریخ انقضا دارند و در معرض خراب شدن هستند یا ممکن است به دلیل سرعت مد و تکنولوژی با محصولات جدید از مد خارج شوند.

جمعه سیاه دیجی کالا در دسامبر 1402 بیش از هر چیز دیگری منجر به فروش یک بسته 700 گرمی اسپاگتی، یک قوطی 800 گرمی رب گوجه فرنگی، یک بسته دوتایی لامپ های 12 واتی و البته یک خودکار در بالای جدول شد. . بلک فرایدی دیجی کالا به فروش محصولاتی مانند موبایل اپل، موبایل سامسونگ و موبایل شیائومی کمک شایانی کرد، اما اگر در این هفت روز آیفون 13 خریدید، توصیه می کنیم برای مدتی به وب سایت دیجی کالا مراجعه نکنید و قیمت آن را بررسی نکنید. در فروشگاه های دیگر، نپرسید

قیمت آیفون 13 در کمپین جمعه سیاه دیجی کالا حداقل 35 میلیون و 890 هزار تومان بود. کسانی که فکر می کنند فرصت را از دست داده اند و غمگین هستند بهتر است بدانند در چند روز اخیر آستانه قیمت آیفون 13 به 35 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است که 300 میلیون و 400 هزار تومان زیر قیمت خرید آیفون 13 در دیجی کالا بلک فرایدی است.

جمعه سیاه دیجی کالا اکثر کاربران را برای خرید گوشی، ساعت هوشمند، ایرپاد، ساعت، هندزفری، پلی استیشن 5، اسپیکر و هدفون به این سایت آورد، اما در نهایت بیشترین سهم از فروش به خودکار، اسپاگتی، رب گوجه فرنگی و لامپ اختصاص یافت. .