امام جمعه کرج: کمپین «من محجبه و بر خلاف هدایتم» مانند قرآن بر سرنیزه است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: وی خط مشی تحریف را با عنوان من محجبه و سرپیچی از رهنمودها راه اندازی کرد. این لشکرکشی شبیه سرنیزه زدن قرآن به لشکر معاویه در جنگ صفین است.

یازدهمین همایش سالانه مدیران و معتمدین هیأت های جنگ های اسلامی استان البرز پیش از ظهر پنجشنبه با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در محل سالن همایش های شهید برگزار شد. غفورزاده از هیئت رزمندگان انصارالائمه کرج.

امام جمعه کرج: کمپین «من محجبه و بر خلاف هدایتم» مانند قرآن بر سرنیزه است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با تاکید بر اینکه وظیفه من تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب بود، تصریح کرد: رهبر انقلاب توصیه های مهم و مبسوطی به هیئات مذهبی را مورد تاکید قرار دادند که در صورت عمل به آن، به ارمغان می آورد. در مورد تغییر عظیم در فضای ذهنی مخاطب.

وی در ادامه به قرائت بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مداحان در سال 1400 پرداخت و گفت: حضرت آقا در آن جلسه فرمودند: «هیئت یک واحد اجتماعی است، یک گروه اجتماعی است که بر روی محور محبت اهل بیت; محور این اجتماع کوچک یا بزرگ، اطاعت از اهل بیت علیهم السلام و هدایت به اهداف اهل بیت است; حقیقت هیئت این است، اصل هیئت این است».

امام جمعه کرج با تبریک میلاد امام موسی کاظم علیه السلام به تبیین زندگانی امام موسی کاظم علیه السلام پرداخت و گفت: امام کاظم علیه السلام با سازماندهی و انسجام بین مردم کارهایی را انجام دادند تا به نتیجه برسند. اهداف عالی الهی و اسلامی.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در ادامه با تاکید بر الگوسازی سازمان از امام کاظم (علیه السلام) گفت: هیئت یک کار تشکیلاتی و ساختاری است بنابراین لازم است همه هیئت ها نظام مند باشند. و رابطه سازمانی

وی با تاکید بر اینکه پس از واقعه کربلا، اهل بیت علیهم السلام نیز هیئتی تشکیل دادند، به اهمیت این واحد اجتماعی پرداخت و تصریح کرد: رهبری بیانیه می فرمایند: هیئت مرکز ” جهاد تبیینی».

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: هیئت ها در کنار پرداختن به اندیشه، معنویت، درس و تربیت باید به موضوعاتی مانند معارف اسلامی، تربیت علوی، پویایی و تحرک نیز بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در ادامه معنای لغوی کلمه جهاد را بیان کرد و گفت: جهاد به معنای هر چیزی است که دشمن را عصبانی کند، بنابراین باید با شناخت روش ها و عملکرد دشمن برای مقابله با آن برنامه ریزی کرد. .

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد باورهای ما را تغییر دهد، گفت: نباید اجازه دهیم جبهه شیطان در این کارزار پیروز شود و هیئت ها باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

رئیس شورای فرهنگی عمومی استان البرز با تاکید بر اینکه امروز هیئت باید وارد عرصه تبیین و روشنگری شود، گفت: یکی از اهداف اهل بیت علیهم السلام همین موضوع است که در آن مشهود است. تاریخ خطبه های روشنگران حضرت زینب (سلام الله علیها) و امام سجاد و باقر (علیهم السلام) موضوع است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی بابیان اینکه دشمن خط انحراف و انحراف را ایجاد کرده است، گفت: باید با این انحراف و انحراف مقابله کرد و در مسائل اعتقادی، فکری و فکری روشنگری و تبیین کرد.

وی در بخشی دیگر از بیانات خود با اشاره به خطبه مهم غدیر گفت: باید این خطبه را نسل به نسل به فرزندان خود منتقل کنیم.

امام جمعه قرج بابیان اینکه خطبه غدیر تنها حدیث و حدیثی است که 120 هزار شاهد دارد گفت:

حجت الاسلام والمسلمین حسینی حمدانی بابیان اینکه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در خطبه غدیر به 50 آیه از آیات قرآن کریم استدلال کردند، گفت: در خطبه غدیر به 50 آیه از آیات قرآن استدلال کردند.

وی در ادامه به تشریح کلمه ولایت در عبارت «من کنتو مولاهو فحاضه علی پولهو» در خطبه غدیر پرداخت و گفت: اهل سنت کلمه ولایت را به حمایت و محبت تفسیر می کنند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز افزود: شیعیان ولایت را اولین حکومت می دانند و بعد از پیامبر(ص) آن را حاکم حاکمیت و حکومت می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی حمدانی بابیان اینکه برخی افراد وفاداران به اهل بیت را «ولایی» می خوانند، گفت: به معنای واقعی، فردی که معتقد به تشکیل حکومت اسلامی و معتقد است. استقرار احکام اسلامی در جامعه و تلاش برای این امر «ولایی» است.

وی ادامه داد: یکی از وظایف هیئت ها پیشبرد اهداف اهل بیت علیهم السلام است.

امربه معروف و ناهی منکار رئیس ستاد استان البرز در جای دیگر بابیان اینکه خط تحریف در مسائل کنونی جامعه مانند عفاف و حجاب فعال است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در ادامه این جریان را با اوایل اسلام مقایسه کرد و گفت: دشمن به دلیل برنامه ریزی هایی که برای 30 تیرماه روز عفاف و حجاب داشت پیروز نشد.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن برای ورود به موضوع عفاف و حجاب طراحی و برنامه جدی دارد، گفت: فرماندهان و افسران جنگ در این جبهه زنان هستند و باید با این موضوع برخورد کنند.

امام جمعه کرج در ادامه با تاکید بر اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر هدف اصلی قیام امام حسین علیه السلام بود، گفت: گردش این امر در مجالس بسیار مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در بخشی دیگر از بیانات خود با اشاره به عبادت عاشورا، «کار سیاسی» را اولین گام دشمنان برای حذف فیزیکی امام خواند و اظهار داشت: دشمنان با تشکیل تلاش کردند کار را انجام دهند. گروه ها و سازمان های خاص و صرف هزینه های هنگفت در این دوره، سیاست خاص خود را داشتند.

وی در ادامه با اشاره به آیه «لعن امت امت به عنوان مبنای ظلم» اظهار داشت: خداوند در عبادت عاشورا گروه هایی را که هدف مشترکی دارند و نهادهایی ایجاد می کنند و افرادی را تربیت می کنند که ظلم ستیزی را توسعه می دهند، لعنت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بابیان اینکه در زیارت عاشورا نام ظالمان برده شد اما نامی از پایه گذاران ظلم و ستم به میان نیامد، گفت: در جامعه امروز ما کسانی هستند که سیاست و سیاست می کنند. انحرافات علت گاهی نمادهای خاصی هستند که نمی توان آنها را نام برد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی حمدانی بابیان اینکه «کار فرهنگی» دومین مرحله دشمنان برای حذف فیزیکی امام است در عبارت «لعنت الله علیه و امتت را از مقامت حفظ کند و شما را از جای خود دور کند» خاطرنشان کرد: در عبادت عاشورا نوشت: در این قسمت از عبادت عاشورا خداوند عده ای را لعنت کرد که مقام امامت و ولایت را پایین می آورد.

وی در ادامه نتیجه «کار سیاسی» و «کار فرهنگی» دشمن را تدارک حذف فیزیکی امام حسین (علیه السلام) و «کار نظامی» دانست و گفت: در عبادت عاشورا بعد از این دو فعالیت، “لعنت خدا بر قوم شما باد، شما را بکشد.”

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات استان البرز با اشاره به آیه ۱۱۰ سوره آل‌عمران که می‌فرماید: «کُنْتُمْ خَیْرَ أُمَّهٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ»، گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید که امربه‌معروف و نهی از منکر باکار فردی به نتیجه نمی‌رسد و شما باید یک ملت باشید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در پایان با تاکید بر اینکه هیئت محل امت سازی است، گفت: انقلاب اسلامی با ساختن امت از مساجد و هیئت ها پیروز شد و امروز تا زمانی که امت نشویم کارساز نیست.

دیدگاهتان را بنویسید