رئیس جمهور از سامانه شبیه‌ساز پل فرماندهی کشتی بازدید کرد

رئیس جمهور در بازدید از دانشگاه علوم دریانوردی امام خمینی (ره) نوشهر از سامانه پل فرماندهی کشتی که توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی طراحی و جانمایی شده است، بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر امروز جمعه در دومین روز از سفر استانی دولت مردمی به استان مازندران به شهرستان نوشهر سفر کرد، از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) این شهرستان بازدید کرد. با استفاده از سیستم شبیه ساز پل فرماندهی کشتی در آن شهر از دانشگاه بازدید کرد.

این سیستم از یک شرکت است دانش طراحی داخلی و بومی سازی شده، یک شبیه ساز پل ناوبری و فرماندهی کشتی جامع و کامل است که شامل یک پل اصلی با تصویربرداری 270 درجه و شش پل فرعی با تصویربرداری 180 درجه است.

کنترل کشتی با استفاده از ابزار کنترل و هدایت، استفاده از رادار آرپا، نظارت بر محیط اطراف کشتی در افق و استفاده از سامانه موقعیت یابی راداری برای کنترل عملیات و پهلوگیری کشتی از جمله اقدامات جامعی است که این سامانه می تواند انجام دهد.

همچنین برنامه ریزی و اجرای سناریو با تعیین موقعیت، حفظ و حفظ ناوبری ایمن، پاسخگویی به شرایط اضطراری و بحرانی، پاسخ به سیگنال های صادر شده در دریا، جهت یابی و مانور کشتی، برنامه ریزی سفر و هدایت و ناوبری، تعیین موقعیت و دقت موقعیت. و ایجاد خطاهای قطب نما، هماهنگی عملیات جستجو و نجات، ایجاد اقدامات و دستورالعمل های دیده بانی یا نگهبانی، حفظ ناوبری ایمن با استفاده و مانور و هدایت کشتی در تمامی شرایط. قابلیت های این سیستم

رئيس جمهور همچنین در بدو ورود از واحدهای مستقر در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) دیدن کرد.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها