رقابت استقلال با پالش پوشان/ تیم نکونام آن رکوردها را می خواهد

رقابت استقلال با پالش پوشان/ تیم نکونام آن رکوردها را می خواهد

استقلال با غلبه بر فولاد در هفته بیست و هفتم همچنان صدر جدول لیگ برتر را حفظ کرد، اما طی سه هفته آینده، جدای از صدرنشینی در لیگ، دو هدف دیگر برای رسیدن به آنها و جدای از تامین امنیت پیش رو دارد. قهرمانی، یک قهرمانی دیگر گرفت.

آبی ها در دو جدول دفاعی لیگ عنوان دوم را دارند و فاصله چندانی با رقبای خود ندارند، اما برای رسیدن به آن باید به درخشش خط دفاعی خود تکیه کنند و حسین حسینی دروازه بان دوم در کلین شیت ها با یک اختلاف نسبت به حسین پورحمیدی و یک اختلاف نسبت به حسین پورحمیدی در جایگاه دوم قرار دارد. خط دفاعی استقلال با یک گل دیگر پس از پرسپولیس در رده دوم قرار دارد.

استقلالی ها در این فصل 15 گل دریافت کرده اند و پرسپولیس با 14 گل خورده صدرنشین بهترین خط دفاعی لیگ است. رقابت نفس گیر استقلال و پرسپولیس برای عنوان قهرمانی به دلیل عملکرد خوب خط دفاعی آنهاست که همین عامل در ادامه لیگ تاثیرگذار خواهد بود و قهرمان لیگ را مشخص می کند، آبی ها باید امیدوار باشند که پرسپولیس در این بازی گلزنی کند. بازی های آینده را بدون گل خورده به پایان خواهند رساند و بهترین خط دفاعی را به دست خواهند آورد.

در دیگر عامل دفاعی لیگ، حسین حسینی با 15 کلین شیت پشت سر حسین پورحمیدی با 16 کلین شیت حضور دارد و رقابت سختی بین این مدافعان برای کسب دستکش طلا در بیشتر فصل در صدر جدول وجود دارد اما در 3 بازی آخر پورحمیدی گوی با 3 تور تمیز پشت سر هم از حریف پیش افتاد و در صدر قرار گرفت.

استقلال با یک باخت بهترین تیم لیگ برتر از این نظر است که با 17 برد در کنار پرسپولیس بیشترین برد را دارد و همراه با پرسپولیس با 37 گل بهترین خط حمله لیگ را بعد از سپاهان دارند. رقابت استقلال و پرسپولیس در این 3 عنوان هم جالب و هیجان انگیز است!