حمله سرمربی پالش پوشان به مصاحبه استقلالی ها

حمله سرمربی پالش پوشان به مصاحبه استقلالی ها

سیدمحمد علوی درباره دیدار روز گذشته تیمش مقابل استقلال گفت: فکر می کنم در این دیدار بدشانس بودیم و با بی دقتی بازی را به تساوی تبدیل کردیم. به هر حال فوتبال همین است و باید به دیدارهای آینده فکر کنیم و از امروز سعی می کنیم با پیکان دیدار کنیم.

وی در خصوص اعتراض استقلالی ها به داوری گفت: حتی از ورزشگاه خارج نشده بودیم که همه مسئولان و مربیان استقلالی ها از اشتباهات داوری صحبت می کردند که انگار واقعاً داور 5 تا به آنها نداده بود. مجازات ها حالا آقای سلیمانی، مدیر اجرایی دپارتمان داوری هم گفته است که تصمیم داور در رابطه با تمام صحنه های مشکوک کاملا درست بوده است. به نظر من الان باید به این گونه مصاحبه ها و تهمت ها به تیپ قضایی رسیدگی شود تا دیگر شاهد چنین صحبت هایی نباشیم.

فولاد سرمربی تیم اضافه کرد: به نظر من یکی از بهترین تصمیمات لیگ بود و تحت تاثیر جو نبود. بازیکنان استقلال از همان ابتدای بازی آنقدر در محوطه جریمه ما به یکدیگر ضربه می زدند که مشخص بود برنامه آنها این است که به هر وسیله ای پنالتی بگیرند. در هر صورت بهتر است دوستان اینطور به هیئت داوران حمله نکنند و با ایجاد چنین فضایی باعث برنده شدن داوران شوند. چه برنده باشند و چه ببازند، این کارها را انجام می دهند تا بگویند همیشه شکست خورده اند و در آینده می خواهند اوضاع را به نفع خود تغییر دهند.

وی در پایان گفت: در دقیقه 83 مدافع استقلال سیلوا کارت زرد گرفت و سه دقیقه بعد روی ساسان انصاری خطا کرد که داور می توانست کارت زرد دوم را بدهد و او را اخراج کند. رضا میرزایی در صحنه اول شبیه سازی کرد و کارت زرد گرفت و در صحنه دوم هم همین کار را تکرار کرد و فکر می کنم داور می توانست کارت زرد دوم را هم بدهد و او را اخراج کند اما آیا در مورد آن دو کارت قرمز چنین مصاحبه هایی انجام دادیم؟ ? یا اینکه نیمکت ما برای تحت تاثیر قرار دادن قاضی اعتراض می کند؟ بهتر است به تصمیم داوران در زمین احترام بگذاریم و داوران را برای ادامه لیگ مماشات نکنیم تا اینکه برای رسیدن به هدفمان تلاش کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید