واکنش تند سرمربی استقلال به مصاحبه های عجیب

واکنش تند سرمربی استقلال به مصاحبه های عجیب

پس از اتفاقات دیدار استقلال و فولاد و اعتراض شدید آبی های پایتخت به داوری این دیدار، شاهد مصاحبه های کادر فنی تیم ذوب آچان در همین راستا بودیم. مربیان تیم ذوب آچان که روز جمعه به مصاف استقلال می روند در مصاحبه های متعدد از نگرانی خود از قضاوت این دیدار خبر داده و ابراز امیدواری کرده اند که اعتراضات استقلالی ها تاثیری بر قضاوت بازی روز جمعه نداشته باشد.

این صحبت ها حالا با واکنش اعضای تیم استقلال مواجه شده است. بهزاد گلم پور مربی دروازه بان های استقلال امروز در گفت وگویی که برای سایت این باشگاه انجام داد در این باره صحبت کرد.

غلامپور گفت: این هفته به مصاف ذوب آهن می رویم که تیم خوب و قابل احترامی است. بازی خارج از خانه شرایط خاص خودش را دارد اما استقلال تمرین می کند و برای برد و گرفتن 3 امتیاز به میدان می رود.

وی به مصاحبه برخی از اعضای تیم ذوب آچان اشاره کرد و گفت: از شنیدن این حرف ها متاسفم. نمی دانم چرا برخی از اعضای این باشگاه شروع به گفتن چیزهایی کردند که اصلا فنی نیست. چرا مربیان و بازیکنان ذوب آچان به خود اجازه می دهند در مورد تیم ما صحبت کنند؟ اشتباهات داوری در بازی های قبلی استقلال چه ربطی به تایید همه کارشناسان دارد؟

گلم پور در ادامه سخنان خود گفت: همه ما برای همه تیم ها عدالت و برابری می خواهیم و زوبی می خواهد از آب گل آلود داوری برای خود ماهی بگیرد. بهتر است مربیان این تیم روی کار خود تمرکز کنند و به جای اینکه روی داور تاثیر بگذارند اجازه دهند بازی شرایط عادی داشته باشد. من مطمئن هستم که هیئت منصفه تحت تاثیر ذوب قرار نخواهد گرفت.

سرمربی دروازه بان های استقلال بالاخره درباره شرایط تیمش در آستانه بازی ذوب آچان اضافه کرد: شرایط استقلال خوب و مطلوب است. روند صعودی داریم و بازی به بازی در حال پیشرفت هستیم. کارشناسان و هواداران نیز به این پیشرفت استقلال پی می برند و تمام تلاش تیم و باشگاه برای بهبود این شرایط و پیروزی در مسابقات بعدی است.

دیدگاهتان را بنویسید