واکنش تند پیشکسوت پرسپولیس به مصاحبه جنجالی این استقلالی

واکنش تند پیشکسوت پرسپولیس به مصاحبه جنجالی این استقلالی

اخیرا محمد نوری بازیکن سابق استقلال مصاحبه ای انجام داده و گفته است: «قطعاً معرفی VAR در لیگ فصل آینده خبر بدی برای بازیکنان پرسپولیس خواهد بود. حالا با شنیدن این خبر که دیگر نمی توانیم از فصل آینده به داوران تکیه کنیم، غمگین هستند. این خبر به معنای خداحافظی با قهرمانی برای تیم پرسپولیس و مدیریت این باشگاه است. چون هیچکس نمی تواند آنطور که می خواهد پرسپولیس را قضاوت کند و VAR موهای ما را کند.

این صحبت ها حالا به واکنش یکی از پیشکسوتان پرسپولیس منجر شد. وحید کالیچ در این خصوص به خبروشی گفت: «راستش نمی دانم محمد نوری کیست؟» فقط یک محمد نوری را می شناسم که در سال های اخیر در پرسپولیس بازی کرد، پاس های خوبی داد و به استقلال گل زد. محمد نوری که من او را می شناسم اکنون در ذوب آخان دستیار مهدی تارتار است.

وی ادامه داد: «من نمی دانم اگر پرسپولیسی ها نبود بعضی ها چه حرفی می زدند و معروف می شدند؟» شاید این آقا بخواهد هواداران استقلال را شیرین کند اما واقعیت این است که پرسپولیس خوب است. تیم، بازیکنان خوبی وجود دارد و فوتبال خوبی بازی می کنند. پرسپولیس نیازی به استفاده از اشتباهات داوران ندارد در حالی که در ایران همه می دانند که داوران در این فصل چقدر مقابل تیم ما بوده اند. چند بازی اخیر را نگاه کنید و ببینید اگر اشتباهات داوری وجود نداشت، پرسپولیس با اختلاف چند امتیازی لیگ برتر بود.

دروازه بان سابق پرسپولیس افزود: اتفاقا تیم پرسپولیس و هوادارانش به شدت از ورود VAR به فوتبال ایران استقبال می کنند زیرا به نفع تیم ما است. در این دو سه سال تیمی که از نبود کمک داور ویدیویی بهره برد، پرسپولیس نام نداشت و خود آقایان هم می دانند اما حرف هایی می زنند که مرغ پخته را می خنداند!»

وحید کالیچ درباره عملکرد احمد غوری، جانشین علیرضا بیرانوند نیز گفت: مصاحبه ای از غوری دیدم و تعجب کردم. گفت نمی دونم لوح تمیز چیه؟! آیا این پایان داستان است؟ پرسپولیس و استقلال اگر بیرانوند و حسین حسینی را نداشته باشند دچار مشکل جدی می شوند. هر دو تیم دروازه بان دوم قابل اعتمادی ندارند و به نظر من این جالب نیست.

وی همچنین به حمید مطهری، سرمربی فعلی نساجی مازندران و کمک مربی سابق پرسپولیس اشاره کرد و اظهار داشت: حمید مطهری را از دوران نوجوانی می شناسم. او بچه محل من است و در تیم وحدت زیر نظر مجید جلالی بازی می کرد. پاسور، فوروارد، شوتزن و هافبک با استعدادی که در 17 سالگی خود را به فوتبال ایران معرفی کرد. او در تمام سطوح ملی بازی کرد و اگر مصدوم نمی شد 100 بازی ملی انجام می داد. او در مربیگری دستیار وفادار و خوبی در کنار یحیی گل محمدی و مجید جلالی بوده و این روزها در اولین سال مربیگری خود با نساجی مازندران نیز نتایج خوبی کسب کرده است. دیدم عده ای می خواهند به حمید مطهری فشار بیاورند اما به پسر خوبم توصیه می کنم آرام باشد. مطمئنم حمید مطهری در سال های آینده و به زودی بهترین مربی ایران خواهد شد چون شخصیت و سابقه ای دارد. من دوست دارم این کلمات را در یک مصاحبه بگویم.”

وحید کالیچ در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: به نظر من پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و بعد از پرسپولیس تیم فعلی سپاهان تیم مدعی قهرمانی است. بین یحیی گل محمدی و سرمربی سپاهان که دستیار سابق مورینیو بود اما فکر می کنم یحیی در پایان لیگ بیست و دوم در این نبرد پیروز خواهد شد. پرسپولیس واقعا یک گل بالاتر از سایر تیم ها است و در دفاع و حمله متعادل و خوب است.

دیدگاهتان را بنویسید