کنایه تند و عجیب استقلالی پیشکسوت پرسپولیس

کنایه تند و عجیب استقلالی پیشکسوت پرسپولیس

رضا رجبی درباره شرایط آن روزهای استقلال و پرداخت نشدن بدهی استراماچونی گفت: دست هایی بود تا بدهی استراماچونی پرداخت نشود. بدهی استقلال به سرمربی ایتالیایی پولی نیست که قابل پرداخت نباشد. اگر این مشکل برای پرسپولیس پیش می آمد همه آن را یک مشکل ملی می دیدند اما استقلال را رها کردند.

وی ادامه داد: همه دیدیم که فتح الله زاده همان طور که در این مدت بدهی های پین و میلیچ را تسویه کرد، چقدر تلاش کرد تا این بدهی را بپردازد، اما مشخص بود که به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد و باید به او کمک کرد. او حتی تصمیم به استعفا گرفت که با مخالفت هیات مدیره باشگاه مواجه شد. او برای حل مشکلات به استقلال آمد اما تنها بود.

بازیکن سابق استقلال گفت: اسپانسر باشگاه قول هایی به فتح الله زاده داده بود که بدهی استراماچونی را بپردازد اما اگر قرار بود این بدهی ها در زمان مدیران قبلی پرداخت شود، طبق شنیده های اخیر این امر محقق نشد. چرا در دولت قبل کسی سوال نمی کرد و حساسیتی وجود نداشت که این همه پول کجا و چگونه خرج شده و اولویت پرداخت وجود نداشت؟ در این چند سال اخیر هیچ کاری در باشگاه اصولی انجام نشده است، اگر استقلال به عنوان یک باشگاه دولتی زیر نظر وزارت ورزش باید حمایت می شد و کار مدیران نظارت می شد تا به سرانجام نرسد. از آسیا حذف می شود.

رجبی در پاسخ به اینکه ساپینتو و بازیکنان در آخرین بازی استقلال از وضعیت مالی باشگاه گلایه داشتند، گفت: بیش از 10 سال برای استقلال بازی کردم و اکنون به عنوان یک هوادار از وضعیت فعلی باشگاه ناراحت هستم. حیف که هیچ اقدام مثبتی برای حل مشکل استراماچونی انجام نشد. ساپینتو نباید در مورد نگرفتن 4 ماه حقوقش رسانه ای می کرد. بازیکنان نیز در چنین مواقعی باید در کنار باشگاه باشند. خیلی از مشکلات باید در داخل باشگاه حل شود نه اینکه بیرون درز پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید