پشت صحنه مصاحبه تند سرمربی پرسپولیس و پرسپولیس

پشت صحنه مصاحبه تند سرمربی پرسپولیس و پرسپولیس

سینا اسد بیگی هافبک ذوب آخان که تا ظهر چهارشنبه در اردوی تیم ذوب آخان حضور داشت و حتی با شاگردان تاتار ناهار خورد اما ناباورانه پیراهن پرسپولیس را کنار رضا درویش گرفت تا به سوژه جدیدی برای ایرانیان تبدیل شود. فوتبال!

پس از این اتفاق مسئولان باشگاه ذوب آهن به این انتقال واکنش نشان دادند و از شکایت خود از باشگاه پرسپولیس خبر دادند.

اما این پایان ماجرا نبود. هواداران استقلالی به مهدی تارتار حمله کردند و مدعی شدند ذوب آچان سرمربی پرسپولیس این انتقال را تسهیل کرده است!

پس از این حملات استقلالی ها در فضای مجازی، مهدی تارتار واکنش نشان داد و گفت: کل ماجرای سینا اسعدبیگی را به مسئولان حقوقی باشگاه سپردم و از آنها خواستم تا با جدیت موضوع را تا آخر پیگیری کنند. برای ما خیلی مهم است که این پرونده بسته شود چون این بازیکن یکی از بازیکنان اصلی ما بود و با ما قرارداد بست و طبیعتا باید به تعهدش عمل می کرد. امیدوارم مسئولان کمیسیون تعیین تکلیف و سایر نهادهای ذیربط سریعتر به این موضوع رسیدگی کنند چرا که می تواند تکلیف را روشن کند تا دیگر بازیگران قانون شکنی نکنند. با این حال این موضوع را به مدیریت باشگاه رسانده ام و از آنها خواسته ام که پیگیری های لازم را انجام دهند.»

وی ادامه داد: ذوب آچان به یک بازیکن و یک مرد متکی نیست و ما برای تیم سازی تلاش کرده ایم. اکنون به دنبال بازیکن جایگزین خواهیم بود، البته گفته ام که این پرونده باید تا انتها پیگیری شود و متخلفان به طور کامل افشا شوند زیرا ما با این بازیکن قرارداد داشتیم و این بازیکن مرتکب جرم شده است. این بازیکن در مورد جدایی اش حرفی نزد تا اینکه عکسش با پیراهن پرسپولیس منتشر شد و هیچکس در باشگاه از رفتن او خبر نداشت. در هر صورت، شما قرارداد را امضا می کنید و نماینده شما آن را امضا می کند و تعهد ایجاد می کند. من یک بار دیگر از باشگاه می‌خواهم که به این قضیه رسیدگی کند.»

البته این اولین باری نیست که استقلالی ها به مهدی تارتار حمله می کنند و او را مجبور به واکنش می کنند تا نشان دهند او سرمربی تیمش است و به پرسپولیس اهمیتی نمی دهد!

استقلالی ها فصل گذشته در بازی برگشت ذوب آخان و پرسپولیس در اصفهان نیز با حمله به مهدی تارتار او را ناراحت کردند. اما این دیدار با تساوی یک بریک به پایان رسید و یکی از اصلی ترین عواملی که باعث شد سرخ پوشان تهرانی نتوانند قهرمان شوند، ناکامی و تساوی پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب آهن مهدی تارتار بود.

دیدگاهتان را بنویسید