پشت صحنه مصاحبه شاه ماهی که اهالی پرسپولیس را به شدت ناراحت کرد

پشت صحنه مصاحبه شاه ماهی که اهالی پرسپولیس را به شدت ناراحت کرد

کمتر از 24 ساعت از قهرمانی و سه گانه رویایی پرسپولیس در جام حذفی در این فصل نگذشته بود که مصاحبه ای هواداران پرسپولیس را به شدت ناراحت کرد. یحیی که در این فصل فوق العاده خوب کار کرده و رکوردهای زیادی را جابجا کرده است، هنوز یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما شایعات جدایی او از این تیم روز به روز جدی تر می شود.

گل محمدی در برنامه «ورزژگاه» درباره ادامه همکاری خود با پرسپولیس گفت: همکاری با این تیم برای هر مربی یک افتخار است. فشار کاری بسیار بالاست و باید تمام ساعات زندگی خود را برای انجام کارها صرف کنید. از نظر روحی و جسمی کمی خسته هستم و شاید در صورت امکان نیم فصل مرخصی بگیرم یا در تیمی باشم که آنقدرها فشار فوتبالی وجود ندارد. نمی دانم و هنوز تصمیمی نگرفته ام اما اگر بخواهم ادامه بدهم باید از همین امروز شروع کنم.» این مصاحبه با گل محمدی باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شده و آنها به شدت نگران آینده تیمشان هستند.

به خصوص که فصل نقل و انتقالات بسیار مهمی در راه است و این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تقویت دارد. خیلی ها این سوال را مطرح می کنند که چرا یحیی با وجود اینکه قراردادی وجود دارد از احتمال جدایی صحبت می کند؟ پیگیری های ما نشان می دهد گل محمدی از برخی مسائل پیش آمده در فصل ناراحت است و از برخی مدیران این باشگاه گلایه مند است. بیشتر گلایه های یحیی مربوط به مشکلات مالی است و او از اینکه پرسپولیس وضعیت مالی خوبی ندارد ناراحت است.

بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس همچنان از این باشگاه مطالبه دارند و مدیران این باشگاه نتوانسته اند با اعضای تیم خود تسویه حساب کنند. سرمربی تیم قهرمان البته به شدت نگران فصل آینده است و می ترسد پرسپولیس در نقل و انتقالات ضعیف به نظر برسد و سال آینده تحت فشار باشد. همچنین قوانین جدید نقل و انتقالات برای تیم هایی مانند پرسپولیس بسیار زیان آور خواهد بود و یحیی نیز از این موضوع ناراحت است. پس از بازگشت درویش از کربلا و پس از دیدار این دو اما ماندن یا رفتن گل محمدی مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید