ستاره پرسپولیس به شدت گل محمدی را ناراحت و عصبانی کرد

ستاره پرسپولیس به شدت گل محمدی را ناراحت و عصبانی کرد

شیرزد تامیروف، مهاجم ازبکستانی پرسپولیس که سال گذشته در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس اضافه شد، نتوانست گلزن مورد انتظار پرسپولیسی ها باشد و بعد از چند بازی انتقادها از عملکرد این بازیکن بسیار بالا گرفت.

تامیروف که با پرسپولیس قرارداد دارد آینده نامشخصی در پرسپولیس دارد و با وجود اینکه در تمرینات تیمش شرکت می کند اما مشخص نیست در پرسپولیس بماند یا خیر. این بازیکن ازبکستانی که چندین تیم لیگ برتری را خواستگار می بیند منتظر نظر نهایی یحیی گل محمدی برای تعیین انتصاب خود بود. سرمربی پرسپولیس همچنین به مدیران این باشگاه اعلام کرد در صورت ورود 2 مهاجم خارجی با جدایی تامیروف موافقت خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس پس از خرید لوکادیا در تلاش برای جذب یک مهاجم خارجی دیگر است. به این ترتیب جدایی مهاجم ازبکستانی قطعی می شود.

در حالی که از پیکان به عنوان مشتری جدی تامیروف یاد می شود، خبری در فضای مجازی مبنی بر علاقه فولاد به جذب و مذاکره با این بازیکن منتشر شد که بلافاصله این خبر از سوی باشگاه فولاد تکذیب شد.

اما یحیی گل محمدی شنید که یکی از مربیان فولاد در یکی از هتل های تهران با تامیروف مذاکره کرده است و این موضوع باعث تعجب و البته ناراحتی یحیی شده است. سرمربی پرسپولیس این کار را غیرحرفه ای می داند و باشگاه فولاد نباید درست قبل از بازی این تیم مقابل پرسپولیس با بازیکن حریف مذاکره می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید