پیشرفت جمهوری اسلامی دشمن را به شدت عصبانی کرده است


ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1876481

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه گاهی اوقات عملیات روانی حریف به حدی است که ما هم متاثر می شویم و او را همراهی می کنیم، گفت: آماده شو و برگرد. این همان چیزی است که دشمن را عصبانی و عصبانی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در جلسه شورای اداری استان قم که امشب در مجتمع معصومیه قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه خدمت در نظام جمهوری اسلامی توفیق بزرگی است، گفت: ما و شما مدیران می دانیم که ما فریب این نعمت الهی را خوردیم و این فرصت باید باشد. قدردان خدمت به بیگناهان هستیم، زیرا فردا ممکن است خودمان را مقصر بدانیم. اما توفیق خدمت در این استان مقدس که انقلاب از آنجا آغاز شد و ادامه دارد، نعمت بزرگتری است.

وی با اشاره به مطالبی که رئیس شورای اسلامی شهر قم برای کمک به دادگستری شهرداری مطرح کرده است، گفت: این موضوع درست است، اما مردم با شهرداری ها مشکل دارند و می خواهند کارشان با عزت و با توجه به مسائل مختلف آنها انجام شود و ما هم با شهرداری ها مشکل داریم. نباید به یک سمت و سو رفت.«باید به این فکر کرد که چگونه هزینه ها را برای مردم کاهش دهیم تا برای حل مشکل خود به دیوان عدالت اداری مراجعه نکنند.

رئیس قوه قضائیه افزود: در بحث تغییر کاربری، ما وظیفه داریم آگاهی عمومی را بالا ببریم که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما باید در این زمینه نقش آفرینی کنند چرا که با ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به مشکلات مردم و مراجعات به قوه قضائیه کاهش می یابد.»

Edge گفت: “همچنین، هنگام بحث در مورد تغییر مصرف کننده، ما تلاش می کنیم تا سازماندهی و تعیین کنیم که چه کسی اجازه تغییر مصرف کننده را می دهد.” گاهی شوراهای شهر و روستا یا دهیاری ها مجوز می دهند و انتظار دارند که بعد از تغییر کاربری یا ساخت و ساز قوه قضاییه بیاید و آن را تخریب کند. درخواست ما این است که دستگاه های ذیربط با کمک دستگاه های دولتی نسبت به تعیین مرجع واحد تغییر کاربری اقدام کنند. دوم اینکه مسئول پیشگیری باید اقدام کند و اگر کوتاهی کردند قوه قضاییه می تواند کمک کند.

وی در این خصوص افزود: معاونت فناوری ریاست جمهوری نیز اعلام آمادگی کرده است و می توانند با هماهنگی سازمان امور راضی تغییر کاربری زنده را رصد و رصد کنند.

ایجی با تاکید بر اینکه مردم باید اطراف زمین خود و یا اقلام مشابه دامی خود خانه و دیوار بسازند، افزود: قانون پیش بینی شده است اما قدرت شناسایی و تغییر این کاربری در خود نظام جهاد کشاورزی است. باید روشن و اصلاح شود که رنگ آمیزی ساده دیوارها تغییر کاربری است یا خیر؟ این را وزارت مربوطه باید روشن کند و منطق آن را نشان دهد، مثلاً بگویند این مقدمه سازنده است، باید برای مردم شفاف سازی کنیم.

وی گفت: قوه قضائیه مصمم است با افرادی که در گذشته یا حال تغییر کاربری می دهند برخورد جدی داشته باشد. ، مشخص نمودن.

رئیس قوه قضائیه از نمایندگان کوم در مجلس تقدیر کرد و گفت: نمایندگان محترم گفتند با توجه به حجم کاری قوه قضائیه و مشکلات جامعه و افزایش پرونده ها، موافق هستند که باید قوت بگیرند و قوت بگیرند. ، ساختمان ها و تأسیسات. برخی از امکانات قضایی ما دست مردم نیست، لطفاً چه کمکی به استان و نمایندگان کمک می کند چرا که کل بودجه یکساله قوه قضاییه اعم از عمرانی و جاری به اندازه برخی سازمان های مرتبط نیست. با وزارت یک ماه

محسنی اجایی در پایان گفت: دشمن از نظام و مردم مقاوم ایران بسیار ناراحت است و آسیب دیده است. 43 سال است که نظام و مردم با هر استکباری روبرو بوده اند، نه یک یا دو نیرو، و دشمنان به اراده خود نرسیده و شکست خورده اند.»

وی افزود: همه آنها می خواستند جمهوری اسلامی ادامه پیدا نکند و پیامش منتشر نشود و از نظر دفاعی، امنیتی و علمی پیش نرود. دانشمندان از اول انقلاب ما و جنگ 8 ساله را به وحشت انداختند و محاصره اقتصادی کردند. صدها رسانه با تبلیغات شبانه روزی علیه ما کار می کنند اما امروز می بینند که جمهوری اسلامی با این همه تدابیر نرم و سخت سقوط نکرده است. اگر می توانستند اقدامی انجام دهند، لحظه ای درنگ نمی کردند.

رئیس قوه قضائیه گفت: دشمن اکنون عملیات روانی سنگینی انجام می دهد، گاهی اوقات عملیات روانی دشمن به حدی است که ما نیز تحت تأثیر قرار می گیریم و او را همراهی می کنیم. اما واقعیت این است که دشمن در موضع ضعف است، نه نیرو پیشروی می کند و نه جمهوری اسلامی عقب می ماند. این همان چیزی است که دشمن را عصبانی و عصبانی کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید