پشت صحنه حذف شاه ماهی در استقلال

پشت صحنه حذف شاه ماهی در استقلال

با گذشت دو هفته از استعفای فرهاد مجیدی از استقلال، مدیران این باشگاه هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب و معرفی نکرده اند، بنابراین به نظر می رسد روند انتخاب مربی برای تیمی که باید از عنوان قهرمانی خود دفاع کند، طولانی شده است.

الکس نوری سرمربی ایرانی-آلمانی یکی از گزینه هایی بود که هفته گذشته برای این تیم بسیار جدی به نظر می رسید و حتی گفته می شد توافق نهایی صورت گرفته و تنها یک امضا تا نهایی شدن توافق باقی مانده است که به یکباره لغو شد.

اگرچه مدیران استقلال می گویند الکس نوری گزینه اصلی و نهایی آنها نبوده است، اما مذاکره و حتی توافق ضمنی با این مربی هرگز تکذیب نشده است، بنابراین این باور که نوری می تواند جایگزین فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال شود همچنان پابرجاست.

نوری که به طور کلی و جزئی با نمایندگان استقلال به توافق رسیده بود به دلایل اصلی (در اظهارنظرهای غیررسمی) که مشکلات مالی مطرح شده بود از توافق نهایی خارج شد.

رسانه ای شدن نام الکس نوری باعث شد تا برخی از عوامل وارد این انتقال شوند، به ویژه یک عامل مشخص با دخالت غیررسمی در مذاکرات که گفته می شود می تواند رقم توافق شده نوری و باشگاه استقلال را افزایش دهد. این اتفاق نظر مالی گزینه انتخابی استقلالی ها را تحت تاثیر قرار داد که در نهایت منجر به لغو این انتقال و طولانی شدن روند انتخاب سرمربی آبی ها شد.

این تلاش نافرجام باعث شد تا اسامی گزینه های زیر با دستور مدیرعامل استقلال تا زمان توافق نهایی و امضای قرارداد اولیه کاملا محرمانه بماند تا دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

دیدگاهتان را بنویسید