رکوردها متعلق به تیم / غیبت مرادی مقابل ذوب آهن

زمان: 21:36
منتشر شده در: 1400/08/02
کد خبر: 1778671

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: رکوردها متعلق به باشگاه و همه افراد آن است و امیدوارم رکوردهای جدیدی کسب کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن درباره وضعیت تیمش برای این دیدار گفت: تیم ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و دونده است و باید تمرکز کامل را برای این دیدار داشته باشیم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم بازی فردا را به خوبی مدیریت کنیم و با ارائه یک بازی زیبا به نتیجه مطلوب یعنی برد برسیم.

بابک مرادی تنها مصدوم استقلالی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره مصدومان و محرومان دیدار با ذوب آهن گفت: تنها مصدوم این دیدار بابک مرادی به دلیل سرماخوردگی است و ما از این دیدار محروم نیستیم.

وی در خصوص استقلال که در صورت گلزنی مقابل ذوب آهن به رکورد 1100 امتیازی در لیگ برتر رسید، گفت: به هر حال من از این رکورد اطلاعی نداشتم، مربیان دیگر در این سال ها زحمت کشیده اند و امیدواریم این رکورد باشد. فردا خراب است. “

مجیدی افزود: آنچه برای من مهم است بازی فردا است، رکورد را تیم ثبت کرد و همه تلاش کردند و این به شخص من مربوط نیست و این بردها سهم همه است.

ما در ایجاد موقعیت مشکل داشتیم

وی در پاسخ به احتمال خرید بازیکن خارجی جدید استقلال گفت: هر بازیکنی که بخریم در رسانه های رسمی مطرح می شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به خبرنگار مهر درباره آمادگی بازیکن خارجی جدید این تیم گفت: فردا خواهید دید که آیا این بازیکن آمادگی حضور در ترکیب را دارد یا خیر.

وی در خصوص عملکرد تیم استقلال در هفته اول تاکید کرد: همه تیم ها در بازی اول مشکل دارند. در این دیدار در نیمه اول برای ایجاد موقعیت مشکل داشتیم اما در نیمه دوم این مشکل حل شد. و ما برنده شدیم “

انتهای پیام ؛

دیدگاهتان را بنویسید