همه تیم ها در بازی اول مشکل دارند / برای پیروزی مقابل ذوب آهن به تمرکز نیاز داریم

زمان: 22:28
منتشر شده در: 1400/08/02
کد خبر: 1778674

سرمربی استقلال گفت: برای پیروزی در بازی فردا مقابل ذوب آهن باید تمرکز و مدیریت مسابقه را برعهده بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن در لیگ برتر گفت: بازی قبلی ذوب آهن و صنعت نفت را دیدیم و این تیم تیم خوب ، جوان و کارگری است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: برای پیروزی در بازی فردا باید تمرکز و مدیریت کل بازی را داشته باشیم. امیدوارم با یک بازی زیبا 3 امتیاز کسب کنیم.

وی در خصوص مصدومیت تیمش در دیدار مقابل ذوب آهن گفت: بابک مرادی به دلیل سرماخوردگی در بازی فردا حضور ندارد و بازیکن محرومی نداریم.

مجیدی با بیان اینکه اگر تیمش برنده شود به رکورد 1100 امتیاز می رسد ، گفت: من از این موضوع اطلاع نداشتم. سایر مربیان در استقلال سخت کار می کنند و امتیاز می گیرند. امیدوارم در بازی فردا این رکورد شکسته شود و بتوانیم بیشترین امتیاز را کسب کنیم. این یک سوال مهم است. هر پیروزی متعلق به تیم است و هر رکوردی تلاش بازیکنان ، کادر فنی و مدیریت باشگاه است و من پیروزی ها را سهم همه می دانم.

مجیدی در مورد جذب بازیکنان جدید و امکان استفاده از بازیکنان خارجی جذب شده گفت: هر بازیکنی که جذب کنیم از طریق رسانه های باشگاه اعلام می شود.به اگر تا فردا صبر کنید ، خواهید دید که بازیکن خارجی جدیدی بازی می کند یا خیر.

وی با اشاره به اولین بازی تیمش در لیگ گفت: بازی قبلی اولین بازی بود. همه تیم ها در بازی اول مشکل دارند. ما در نیمه اول خوب بازی نکردیم. ما در نیمه دوم موقعیتی کسب کردیم و یک پنالتی را از دست دادیم ، اما خوشحالم که آن روز را بردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید