رقابت های داغ مسابقات رنکینگ تونس با حضور قهرمانان قهرمان جهان


ساعت: 00:19
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883669

این در حالی است که رقابت نمایندگان کشورمان در مسابقات رده بندی دارتونیس از صبح فردا آغاز می شود که با توجه به حضور کشتی گیران جهان انتظار محک جدی برای پنج نماینده تیم منتخب کشتی آزاد در این دوره از مسابقات وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات رده بندی کشتی آزاد دارتونس از صبح فردا در شهر تونس آغاز می شود. احمد محمدنژاد جوان و علیرضا سرلک در وزن 57 کیلوگرم، یونس امامی در 74 کیلوگرم، محمد نکودی و علی سوادکوهی در وزن 79 کیلوگرم نمایندگان کشورمان در این مسابقات و در دو دسته 57 و 79 کیلوگرم در این مسابقات هستند. مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای جام جهانی در صربستان است.

با شرایط ایجاد شده از صبح فردا نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود می روند و در بین شرکت کنندگان در مسابقات تونس نام کشتی گیران صاحب نام و عنوان دار به چشم می خورد.

نام توماس گیلدان کشتی گیر سرشناس آمریکایی، دارنده مدال برنز المپیک و دارنده مدال طلای جهان از نروژ در وزن 57 کیلوگرم به چشم می خورد.

در این وزن محمدنژاد جوان و سرلک یک رقیب جدی دیگر و هورست لر کشتی گیر سرشناس آلمانی دارنده مدال برنز جهان در نروژ و طلای امیدهای جهان دارند که در بین بهترین کشتی گیران در رده چهارم قرار دارد. در این وزن در تونس نیز به تشک خواهد رفت.

در دسته 79 کیلوگرم که نمایندگان کشورمان محمد ناهودی و علی سوادکوهی هستند، نام چند کشتی گیر سرشناس به چشم می خورد.

جورجیوس کوگیومتسیدیس قهرمان اروپا از یونان، چندلر مارستلر، گزینه دوم تیم ملی آمریکا و بالیان از هند، دارنده مدال نقره آسیا، سه قهرمانی هستند که در وزن 79 کیلوگرم در مسابقات تونس به رقابت پرداختند.

البته تیم کشورمان با 5 عنوان کشتی گیر در تورنمنت تونس به روی تشک می رود، محمد ناهودی و علیرضا سرلک نقره جهان را در کارنامه خود دارند، یونس امامی برنز جهان و طلای آسیا را به دست آورد و علی سوادکوهی نیز قهرمان شده است. طلای آسیایی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید