زمین تمرین استقلال در اختیار مالک جدید پرسپولیس

زمین تمرین استقلال در اختیار مالک جدید پرسپولیس

یکی از دغدغه های هواداران استقلال در هفته های اخیر شایعاتی بود که در مورد محل تمرین قدیمی این باشگاه مطرح شده بود. جایی که گفته می شد مرغوبکار که به بانک شهر وام دارد می تواند به پرسپولیس برود چون بانک شهر مالک فعلی سرخس است.

در زمان سرپرستی حجت کریمی بر امور باشگاه استقلال، وامی از بانک شهر گرفته شد که در آن زمان مبلغ قابل توجهی بود. در آن زمان گفته می شد باشگاه استقلال برای گرفتن این وام کلان ورزشگاه مرغوبکار را رهن کرده است.

پس از گذشت مدت زمان قابل توجهی از اخذ این وام که صرف امور مالی و بدهی های تیم شد، اکنون زمزمه هایی به گوش می رسد که اگر باشگاه استقلال نتواند این وام را پرداخت کند، سند ورزشگاه مرغوبکار که در اختیار است. بانک به حساب استقلال توقیف می شود.

چندی پیش وزارت ورزش و جوانان مالکیت باشگاه پرسپولیس را به چند بانک واگذار کرد که بانک شهر نیز در میان این نام ها قرار داشت و حالا بیم آن می رود که بانک شهر به دلیل تاخیر در پرداخت بدهی، این حسن را مصادره کند.

خجت کریمی مدیر سابق باشگاه استقلال که این خبر را تکذیب کرد در گفت و گوی کوتاهی با ایران ورزشی به نکته مهمی اشاره کرد که عملا نشان می دهد اگر باشگاه استقلال بدهی خود را نکول کند، وقفه ای در دارایی هایش ایجاد نمی شود.

کریمی می گوید: این وام در زمان سرپرستی من در باشگاه استقلال گرفته شده است. می گویند وام را در قبال سند صحیح گرفته ایم، درست نیست و من این موضوع را تکذیب می کنم. هیچ سند تعهدی وجود ندارد. ما این وام را از طریق وام های دولتی و اسنادی که در اختیار داشتیم گرفتیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی ادامه می دهد: البته باشگاه استقلال باید بر اساس تعهداتی که به بانک داده است، حقوق خود را پرداخت کند و با توجه به اینکه مالکیت تغییر کرده است، بعید می دانم که مشکل و پرونده جدیدی علیه استقلال ایجاد شود. “

به گفته کریمی دیگر نباید منتظر چالش جدیدی برای باشگاه استقلال در حوزه مالی باشیم. بعید است مالکان جدید استقلال اجازه دهند چنین مواردی باعث اختلال در روند استقلال شود.