شهدای غزه به ۲۵ هزار و ۱۰۵ تن رسید



وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که بیش از 25 هزار شهید و بیش از 62 هزار مجروح که بیشتر آنها زن و کودک بودند قربانی حملات خشونت آمیز رژیم صهیونیستی شدند.

شهدای غزه به 25 هزار و 105 نفر رسید

به گزارش خبرگزاری موج


وزارت بهداشت غزه در صد و هفتمین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، صهیونیست ها اعلام کردند که در 24 ساعت گذشته 15 قتل عام علیه خانواده ها در نوار غزه انجام دادند که 178 شهید و 293 زخمی بر جای گذاشت.

این وزارت افزود که برخی از قربانیان هنوز در زیر آوار و در جاده ها هستند و آمبولانس ها و نیروهای دفاع مدنی نتوانستند به آنها دسترسی پیدا کنند.

این وزارتخانه در آخرین آمار قربانیان جنگ غزه گفت: تعداد شهدا از 16 مهر به 25 هزار و 105 شهید و تعداد مجروحان به 62 هزار و 681 نفر رسیده است.

در همین حال، در شمال نوار غزه، درگیری‌ها بین ارتش اشغالگر و مقاومت به‌ویژه در شرق و غرب شهر غزه از سر گرفته شده و مناطق الکرامه و دکل‌های مخابراتی (غرب) شاهد درگیری‌های شدید بوده است. , حملات و گلوله باران مناطق پرجمعیت .

در مرکز نوار غزه، اشغالگران به حملات سنگین به اردوگاه ها و مناطق النصیرت و البریج در دیرالبلاح و درگیری های زمینی ادامه دادند.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی به نقل از منابع نظامی گزارش داد که ارتش اشغالگر سبک جنگ خود را در غزه تغییر داده و در حال حرکت به سمت هدف قرار دادن مرکز غزه در عملیات خود است.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیر فارسی و غیر مرتبط ارسال نمی شود.