شوک عجیب اسمار جوان پرسپولیسی

شوک عجیب اسمار جوان پرسپولیسی

امیررضا رفیعی دروازه بان 23 ساله پرسپولیس که در روزهای مصدومیت با حضور در مسابقات لیگ برتر توانسنت جایگزین خوبی برای علیرضا بیرانوند است، در دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی نوجوانان عملکرد جالبی از خود نشان نداد.

در این دیدار که یک روز پس از بازی مقابل هوادار در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد، رفیعی نیمه اول در ترکیب حضور داشت اما عملکرد خوبی نداشت و واکنش خوبی به گل اول حریف که از زمین به ثمر رسید از خود نشان نداد. یک ضربه آزاد .

رفیعی در چند صحنه دیگر خوب ظاهر نشد و به همین دلیل روز خوبی را در این بازی سپری نکرد. اگرچه بازی تدارکاتی نمی تواند معیار خیلی خوبی برای سنجش او باشد، اما این دروازه بان همیشه در این مسابقات تدارکاتی می درخشد.

البته رفیعی در 4 بازی رسمی لیگ برتر ثابت کرده که دروازه بان توانمندی است و در مواقع لزوم می تواند روی او حساب کند.

رفیعی در دوران مصدومیت بیرانوند در سه بازی متوالی لیگ برتر به میدان رفت و دروازه اش را بسته نگه داشت. او پیش از این در بازی ذوب آچان یک تور خشک داشت تا عملکردی عالی داشته باشد. با این حال او در دیداری بین دقایق 87 تا 122 بازی مقابل آلومینیوم اراک چهار گل به ثمر رساند که این دروازه بان جوان را دچار مشکل روحی کرد.

با این حال پس از این بازی حذفی، بیرانوند به پرسپولیس بازگشت و حالا رفیعی باید منتظر فرصت های بعدی در دیدارهای فصل آینده باشد چرا که بعید است در سه هفته پایانی لیگ فرصت بازی پیدا کند.