شوک ستاره پرسپولیس برای اسمار و هواداران

شوک ستاره پرسپولیس برای اسمار و هواداران

مهدی ترابی پس از برد پرسپولیس مقابل پیکان گفت: اول از همه به هوادارانی که آمدند و تیم را حمایت کردند تبریک می گویم. این مسیری است که باید ادامه دهیم و استقلال در صدر جدول است. می توانم بگویم فرمان در دست آنهاست اما امیدوارم در 9 بازی باقی مانده تمرکز بیشتری داشته باشیم و امتیاز جمع کنیم و در پایان فصل قهرمان شویم.

وی درباره اینکه قراردادش در پایان فصل به پایان می رسد، گفت: من قراردادی ندارم و با ما صحبتی نشده است. ما می خواهیم اتفاقی بیفتد، اما چیزی گفته نمی شود. الحاقات ما زیاد است و با ما صحبتی نکرده اند. شاید آخرین سال حضورمان در پرسپولیس باشد و امیدوارم با جام هم باشد.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد در پرسپولیس بماند یا خیر، تاکید کرد: حتما می خواهم.

ترابی درباره اینکه آیا از تیم های دیگر هم پیشنهاد می شود، خاطرنشان کرد: دوست ندارم الان در این مورد صحبت کنم.

وی در خصوص شروع اردوی تیم ملی از فردا گفت: هنوز لیست را ندیده ایم و اگر دعوتمان کنند می رویم و انشالله اتفاقات خوبی می افتد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره میزان پرداختی به این باشگاه گفت: شرایط بد است. ما از پارسال درخواست داشتیم و امسال نزدیک به 40 درصد پرداخت کردند. 50 درصد از گزینه ها از سال قبل باقی مانده است.

ترابی درباره بازیکنان جدیدی مثل آرونوف توضیح داد: همه بازیکنان جدید خوب بودند. امیدوارم همینطور ادامه دهند و در پایان فصل جام را به هواداران بدهند.