فحاشی عجیب یک پرسپولیسی به پرسپولیسی ها وارد شد

فحاشی عجیب یک پرسپولیسی به پرسپولیسی ها وارد شد

حساس ترین بازی هفته دوم لیگ برتر بین پرسپولیس و فولاد با نتیجه بدون گل به پایان رسید که امتیازات زیادی داشت. حدود 50 هزار هوادار که برای تماشای اولین بازی خانگی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آمده بودند به این تیم فوتبال و البته برخی از بازیکنان سابق تیمشان توهین کردند.

در این میان مهدی هاشمی نسب سرمربی فولاد که سال ها با پرسپولیس مشکل دارد دست به حرکتی ناشایست زد و البته حاضران این سوال را بی پاسخ نگذاشتند. یکی دیگر از افرادی که روز جمعه مورد توهین قرار گرفت، حسین کعبی ستاره سابق پرسپولیس بود. کعبی که همیشه از دوران حضورش در پرسپولیس به نیکی یاد می کند و همیشه از عشق قلبی خود به پرسپولیس می گوید، در کمال تعجب مورد توهین تعدادی از هواداران پرسپولیس قرار گرفت، اتفاقی که کعبی را به شدت ناراحت کرد.

همین مشکل بهانه ای شد تا با حسین تماس بگیریم و درباره اتفاقات بازی با او صحبت کنیم. صحبت های سرمربی فعلی فولاد و بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی را در ادامه می خوانید.

بازی با پرسپولیس چطور بود؟

خب پرسپولیس در این چند سال یکی از بهترین تیم های ایران بوده و امسال هم بازیکنان خوبی آورده است. فکر می کنم بازی خوب و جذابی از آب درآمد و هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند. به نظر من قرعه عادلانه بود. در ورزشگاه آزادی و آن هم مقابل پرسپولیسی ها عملکرد خوبی داشتیم اما نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

فکر می کنی فولاد در این فصل مدعی قهرمانی است؟

فکر می کنم لیگ بسیار سختی داریم و قهرمانی در این فصل کار آسانی نیست. تیم خوبی داریم و تلاش می کنیم بهترین نتایج را بگیریم و یکی از مدعیان قهرمانی باشیم. اما می توانم بگویم برای کل لیگ یک سورپرایز داریم که در آینده متوجه خواهید شد.

اتفاقاتی که برای مهدی هاشمی نسب افتاد چطور؟

ببینید من نمی خواهم در این مورد صحبت کنم چون خود مهدی بعد از بازی حرف هایش را زد. فقط می توانم بگویم که شاهد صحنه های زیبایی نبودیم و ای کاش این اتفاقات نمی افتاد. مهدی بچه عاطفی است و از لحظه ای که با هم پا به میدان گذاشتیم مورد آزار و اذیت قرار گرفت. من نمی خواهم چیزی را تایید یا تکذیب کنم، اما امیدوارم این اتفاقات دیگر تکرار نشود.

آیا در این جلسه مورد آزار و اذیت قرار گرفتید؟

بله، متاسفانه عده ای در جریان مسابقه به من فحش می دادند. نمی دانم چرا این کار را کردند و دلیل توهین به من چه بود. من شخصاً این چیزها را دیده ام و اصلاً از وقاحت این افراد ناراحت نیستم. فقط ناراحتم که جلوی پسرم به من توهین شد.

آیا پسر شما باشگاه رفته است؟

بله بردیا و یکی از دوستانم در ورزشگاه بودند تا بازی را از نزدیک تماشا کنند. وقتی شروع کردند به فحش دادن، دوستم دستش را روی گوش بردیا گذاشت تا فحش پدرش را نشنود. بعد از مسابقه بردیا از من پرسید که چرا تماشاگران به دایی مهدی (هاشمی نسب) و دایی جواد (ناکونم) فحش دادند؟ من پاسخ دادم که فحش نمی دهند، تشویق می کنند. من هواداران را تحریک نکردم و کاری نکردم که آنها فحش بدهند، اما متأسفانه جلوی پسرم به من توهین کردند و من از این موضوع ناراحت شدم.

تا جایی که یادم هست همیشه عاشق پرسپولیس بودی و همیشه رابطه خوبی با هواداران پرسپولیس داشتی. فکر میکنی چرا این اتفاق افتاد؟

بله، من همیشه عاشق پرسپولیس بودم و هیچ وقت فراموش نمی کنم که با تمام خانواده ام که استقلالی بودند، وقت بگذارم. در خانواده ما فقط من پرسپولیسی بودم و بقیه استقلالی بودند. روزهایی را که در این تیم بازی کردم و قهرمان لیگ شدم را هرگز فراموش نمی کنم. پرسپولیس و هوادارانش در قلب من هستند، اما فوتبال حرفه ای است و الان در فولاد، تیم شهر خودم، کار می کنم. یاد گرفتم هر جا که هستم با جان و دل کار کنم و الان هم برای موفقیت فولاد تلاش می کنم. واقعا نمی دانم چرا به من فحش دادند اما این موضوع تمام شده است و باید به بازی های بعدی تیممان فکر کنیم.

قبل و بعد از بازی به سراغ کریم باقری رفتید و با هم صحبت کردید. معلومه که رابطه خیلی خوبی داری

آقا کریم عشق است و من سال ها با او دوست هستم. او یک فوتبالیست بزرگ ایرانی است و آنچه می توانم در مورد او بگویم کافی نیست. زمانی که در پرسپولیس بودم، کریم کمک زیادی به من کرد و حتی مرا به تمرین با خود برد. آن زمان ماشین نداشتم و با کریم رفتم تمرین. باقری بهترین مشاور من در فوتبال بود و از همه کمک هایی که به من کرد بسیار ممنونم. خیلی دوستش دارم و برایش آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

حسین سالها در تیم ملی بودی و در مسابقات جهانی بازی کردی. فکر می کنی با این شرایط و شرایطی که پیش آمد تیم ملی در جام جهانی شانس نتیجه گیری دارد؟

خب اتفاقی که افتاد اصلا خوب نبود و الان تنها چیزی که به ما کمک می کند اتحاد و همدلی است. خط قرمز همه ما تیم ملی است و آن را دوست داریم. از صمیم قلب آرزو می کنم بهترین اتفاقات برای تیم ملی در جام جهانی بیفتد.

نظرت در مورد حفظ اسکوچیچ در تیم ملی چیست؟

من در مورد این مرد صحبت نمی کنم. فقط امیدوارم تیم ملی در جام جهانی موفق باشد. خدا را شکر حداقل وحید هاشمیان روی نیمکت تیم ملی است و ای کاش کریم باقری هم در تیم ملی باشد و با تیم به جام جهانی برود.

به نظر شما چه کسی در پست شما (پست راست) شانس حضور در جام جهانی را دارد؟

خب، ما دفاع راست خیلی خوبی داریم. مهدی شیری و وریا غفوری در تیم ما حضور دارند. دانیال اسماعیلی فر و سیامک نعمتی، رامین رضاییان، صالح حردانی و صادق محرمی. فکر نمی کنم الان بتوان نظر داد چون باید چند هفته از لیگ خارج شود و ببینیم این بچه ها چطور خواهند شد. فکر می کنم از هفته هفتم به بعد می توان در مورد لیست احتمالی تیم ملی و بازیکنانی که شرایط خوبی دارند اظهار نظر کرد.

صحبت از وریا غفوری شد، او در بازی با پرسپولیس هم خطا شد. نظری در این مورد دارید؟

واقعا نمیدونم چی بگم حرف من در مورد واریا این است که او اغلب با دل مردم صحبت می کرد و برای هواداران صحبت می کرد. چرا باید فحش بشنود؟ یا مثلا مهدی شیری و سعید آقایی که در پرسپولیس زحمت کشیدند چرا باید فحش بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید