فحاشی تند و آتشین پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال!

این اظهارات پرسپولیس با ادبیاتی کاملا متفاوت، حمله شدید به مدیرعامل استقلال و حتی هدف قرار دادن استقلالی ها تلقی می شود و نوشته که قهرمانی احتمالی این تیم در نیم فصل مهم نیست و حتی در عجیب ترین جمله این است که این تیم باید برای مقام چهارم آماده شود

باشگاه پرسپولیس نیز برای رای فدراسیون درباره پرونده های نقل و انتقالات استقلال به حدی اوراق و اسناد نوشت که نیازی به فشار بر اعضای فدراسیون نباشد و در عین حال علی حطر را به مخالفت با استقلال کمیته انضباطی متهم کرد. .

فحاشی تند و آتشین پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال!

بیانیه پرسپولیس را کامل بخوانید:

هرکسی که انتشار نامه اتحادیه فوتبال انگلیس را به عوامل باشگاه پرسپولیس نسبت داد، قطعا باید در دادگاه پاسخ اتهاماتش را بدهد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس قهرمان بلامنازع فوتبال ایران پیوسته به سمت قهرمانی پیش می رود و قطعا قهرمان لیگ بعد از هفته پایانی مشخص خواهد شد.

شکایت باشگاه پرسپولیس از مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص مطالبی مبنی بر تشویش اذهان عمومی و فرار از واقعیت و پیگیری موارد مطرح شده در میز کمیته انضباطی و تلاش آنها برای فرار از قانون و مقررات و قوانین فوتبال. حوزه ارتباط و استفاده از نام فدراسیون و ارکان مختلف آن.

باشگاه پرسپولیس با برنده چند دیدار و عدم دریافت جام قهرمانی قهرمان نیم فصل، برای موفقیت خود برنامه دارد. بهتر است برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به فکر حفظ شرایط خود در رده چهارم و بعد از آن در جدول رده بندی باشید تا هواداران خود را نکشید.

مديرعامل باشگاه استقلال مدعي است باشگاه پرسپوليس فشار زيادي به قوه قضائيه فدراسيون براي رسيدگي به پرونده آنها وارد مي كند، در جايي ديگر از صداقت، وفاداري و قانون مداري رياست و ارگان هاي فدراسيون صحبت مي كند! واقعا باید نگران باشگاه استقلال بابت این طرز تفکر و نگرش باشید. شما که ادعا می کنید تخلفی صورت نگرفته، نگران چه هستید؟! جالبتر اینکه او دیدگاه های نهادهای انتظامی، باشگاه ها و رسانه ها را نسبت به سایر پرونده ها و 200 نامه محرمانه دیگر حساس کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال از حرفه ای بودن رئیس فدراسیون فوتبال و اینکه مقامات قضایی فدراسیون تحت هیچ شرایطی قانون را نادیده نمی گیرند، صحبت کرد، پس شما نگران چه هستید و چرا باشگاه پرسپولیس را محکوم به فشار می آورید. روی فدراسیون و مراجع قضایی؟!

مدیرعامل باشگاه استقلال نباید زیاد نگران باشد چرا که بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و مستند کرده است که با توجه به کسر امتیاز از پرسپولیس و سپاهان، این دو باشگاه همچنان مدعیان واقعی و اصلی قهرمانی هستند.

باشگاه پرسپولیس نیازی به فشار به نهادهای قضایی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ندارد زیرا مدارک و مستندات آن مشخص و موجود است. البته اگر فشار باشگاه استقلال روی این اسناد تاثیر نداشته باشد و مخدوش شود.