اگر فدراسیون وارد نشود این خواسته های عجیب بدعت خواهد بود/ چرا شب قبل از بازی به داوران فشار وارد می شود؟

ساعت: 20:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794470

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای نسبت به فشار روی داوران شب قبل از بازی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش راه دانا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است: لیگ بیست و یکم ده هفته می گذرد و باز هم طبق روال آن سال ها شاهد هجمه ها و فشارهای خارجی از سوی مصاحبه ها است. این در شرایطی است که پرسپولیس به گفته کارشناسان برنامه های تلویزیونی در این فصل بیشترین آسیب را از اشتباهات داوری دیده است. اشتباهاتی که امتیازات مهمی را از پرسپولیس گرفت و دو مورد واضح و آشکار آن مانند اشتباه نکردن سیامک نعمتی قبل از گل تیم آلومینیوم اراک و اشتباه نکردن هند در گل دوم که همان دو است. تصمیمات اشتباه 5 امتیازی پرسپولیس و تغییر رده بندی.

اما علیرغم اینکه این اشتباهات داوری ثابت شد، باشگاه پرسپولیس هرگز به قشر زحمتکش داوران حمله نکرده و نخواهد کرد، زیرا ممکن است داور هم در قضاوت خود اشتباه کند و مهمتر از آن شب قبل از بازی، علیه داوران اشتباه نشود. کسانی که برای بازی انتخاب شدند جو منفی ایجاد نکردند که روند داوری در روز بازی به نفع آنها باشد. اینکه باشگاه ذوب آهن یک روز قبل از بازی درخواست تغییر داور را داده بدعت بدی است که فدراسیون فوتبال باید وارد آن شود و از تکرار این اتفاق جلوگیری کند. با چنین خواسته هایی سنگ روی سنگ بسته نمی شود و باید شاهد اتفاقات بدتری باشیم.

از دوستان باشگاه اصفهانی می خواهم به عواقب این درخواست فکر کنند زیرا اگر فردا ضربه ای به پرسپولیس زده شود ناخودآگاه همه ذهن ها به سمت درخواست باشگاه ذوب آهن می رود. باز هم تاکید می کنیم که باشگاه پرسپولیس با 9 اشتباه آشکار داوری بیشترین ضرر را از اتفاقات داوری متحمل شد و حاضریم با مستندات و فیلم این اشتباهات را ثابت کنیم اما باشگاه احترام به داوران را سرلوحه کار خود قرار داده و اجازه داوری را به آنها نمی دهد. فرآیند کار. تحت تأثیر این رویدادهای فرازمینی قرار بگیرید.

از سوی دیگر حضور رئیس فدراسیون فوتبال در باشگاه رقیب یکی دو روز مانده به بازی دو تیم و سپس درخواست باشگاه برای تغییر داور، شبهات زیادی را در اذهان پرسپولیس ایجاد کرد. طرفداران اینکه چرا رئیس فدراسیون فوتبال شب قبل از بازی های پرسپولیس به اردوی رقبا می رود جای سوال دارد. این یک جنگ روانی برای پرسپولیس ایجاد می کند و مرز و تنش ایجاد می کند.

باشگاه پرسپولیس بار دیگر بر این باور است که احترام به داوران و ایجاد جو و شرایط روانی مناسب باعث بهبود وضعیت داوری در لیگ برتر می شود و در شرایط مساوی هیچ باشگاهی اجازه ندارد به داوران فشار بیاورد و فضای مسابقه را مدیریت کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید