تشویق به فحاشی ابزار دشمن برای انحراف جوانان / احیای علم در سایه احیای مسجد


زمان: 09:42 ساعت
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816540

قنبرعلی احمدی با اشاره به ترویج خویشتن داری، سگ های ولگرد، مشروبات الکلی و کشف حجاب گفت: دشمن به دنبال جلوگیری از رشد شعور انسان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی جمعه شب در آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال 1400 شهرستان نور که در مصلی الغدیر نور برگزار شد، با تبریک عید امام زمان (عج) گفت: : یکی از ویژگی های بزرگ کسانی است که واقعا منتظر دیدار امام هستند و اگر این مقام را ندانیم در مسیر انحراف قرار می گیریم که خطر بزرگی است.
وی گفت: انقلاب اسلامی آیینه انقلاب مهدوی است که دلها را متحول می کند، خودخواهی به سوی خدا می خواهد، سیاهی را به نور و هدایت و ترس را به شجاعت تبدیل می کند.
امام جمعه نور با اشاره به ویژگی های منتظران واقعی افزود: آمادگی این است که منتظر واقعی، مرد میدان جنگ و جهاد و در سایه میدان نبرد و جهاد، آموزش پرسنل و تجهیزات در همه عرصه ها به ویژه نظامی باشد. . مسائل علیه دشمن «تقویت همه توانمندی ها در مبارزه با دشمن.
احمدی با اشاره به تحرکات دشمن در منطقه و پاسخ قاطع سپاه در اربیل عراق گفت: پاسخ سپاه به دشمن نشان داد که جایگاه و حریم مصونیت مسئولان است.
وی با اشاره به سومین موضوع در حوزه فرهنگ، آموزه های قرآن و عترت، گفت: باید با سلاح قلم و تیغ روی صحنه حاضر شویم و در عرصه فرهنگی، معارف الهی و قرآن اساس مستلزم تسلط، شجاعت و شجاعت است و در عصر امام نیز عقل و اندیشه در سطح بالایی ظاهر می شود.
امام جمعه نور با اشاره به ایجاد بسترهای رشد، توسعه و پیشرفت تاکید کرد: وظیفه اصلی بر دوش مسئولان فرهنگی و ادارات مختلف است که باید در بطن ظهور امام و رشد اندیشه باشد. ، اندیشه و فرهنگ.
احمدی با اشاره به اینکه احیای آموزش و پرورش در سایه احیای مسجد است، گفت: مسجد باید به عنوان پایگاهی مهم برای رشد و توسعه مورد توجه همه قرار گیرد و این زیربنا فراهم شود.
وی گفت: دشمن برای به تاخیر انداختن ظهور، زمینه ابتذال را فراهم می کند و وضعیت واقعی مسجد با سازهایی مانند آلات موسیقی و … آسیب می بیند و هدف دشمن کاهش محبوبیت مسجد است تا ظهور را به تاخیر بیندازد. “.
امام جمعه نور با اشاره به ترویج خویشتن داری، سگ، مشروبات الکلی، کشف حجاب و… گفت: دشمن به دنبال جلوگیری از رشد عقل انسان است.
احمدی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ناب گفت: عقل با ترویج فرهنگ ناب در مسیر رشد قرار می گیرد و استبداد و افکار ظالمانه را کنار می گذارد و دشمن با تشویق به انحراف به دنبال رشد فرهنگی با آموزه های صحیح دینی است. قرآن و سیره «اهل بیت نباید اتفاق بیفتد.
وی با اشاره به نحوه زندگی مردم و آماده سازی خاک برای رشد فکری، افزود: باید زمینه را برای حفظ مردم از آسیب ها فراهم کنیم.
فرماندار شهرستان نور نیز با تبریک این مناسبت و جشن با اشاره به شورای عمومی فرهنگی گفت: اجرای مصوبات این شورا تا بن دندان و هزاران گروه فکری با هزینه های گزاف در شبکه های مجازی و شبکه های مجازی هجمه های مسلحانه را برانگیخته است. رسانه و. .. بیا با آن روبرو شویم.
احمد توکلی گفت: شهر نور مهد دینداری و تشیع است و حضور اندیشمندان، هنرمندان و علما نامیده می شود و در تاریخ شهر نور مزین به نام این عزیزان است. امیدواریم در آینده بتوانیم افرادی با تفکر و تلاش مدرن تربیت کنیم مرز و بوم باعث افتخار است.
فرماندار شهرستان نور با اشاره به ارتباط با مساجد خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) مسجد را پایگاه خود برای دعوت مردم قرار دادند و مسجد به عنوان پایگاهی از جایگاه مهمی برخوردار است. گسترش فرهنگ و معارف اسلامی.
این مسئول با انتقاد از اینکه برخی از مساجد به دلایل مختلف هنگام نماز تعطیل می شوند، افزود: مسجد باید پویا باشد و کارهای فرهنگی با مسائل دینی و موازین دینی با نگاه ائمه جمعه و جماعت به مسجد منتقل شود تا کودکان در این مرز و بوم با آموزه های فرهنگی و آموزه های دینی آشنا شوید.
توکلی بر همکاری شهرداران در تامین اقلام مورد نیاز مسجد و تجهیزات بهداشتی تاکید کرد و گفت: شهرداران با مساعدت هیئت مساجد بستر لازم را برای فعالیت بیشتر مسجد فراهم کنند.
امام جمعه ایزدشهر با اشاره به فعالیت مساجد در ایزدشهر بیان کرد: مساجد باید با برنامه ریزی برای جذب جوانان به نماز جمعه و برادرانه تلاش کنند و حضور کارکنان مسجد پر رونق و مساجد برای حضور مردم جذاب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید