شکست استقلال در شب تلخ پرسپولیس

شکست استقلال در شب تلخ پرسپولیس

تیم فوتبال النصر در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

النصر در این دیدار با تیم دوم خود بازی کرد و ضمن استراحت به چند بازیکن مطرح خود که در ریاض ماندند، به پنج بازیکن خارجی خود نیز در نیمه اول استراحت دادند.

ناصر اولین فرصت جدی بازی را در 3 بر 1 از دست داد. یک پاس خوب به عبدالرحمن قریب رسید اما ضربه بسیار ضعیف او از کنار دروازه به بیرون رفت.

میزبان پس از یک خطای عجیب به گل رسید. جناح ناصر با پاس دادن توپ به هم تیمی اش اشتباه کرد و توپ به علیشیر جلیلوف رسید که با یک ضربه سرکش از پشت محوطه جریمه دروازه را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.

در نیمه دوم النصر به تساوی رسید. ارسال نواف بوشل از سمت راست به سمت دروازه توسط مهاجم استقلال دفع شد و توپ به عبدالرحمن قریب رسید. ضربه اول او باز هم توسط مدافع میزبان مهار شد و غریب در بازگشت به گل تبدیل شد.

این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا النصر که پیش از این صعود خود را قطعی کرده بود در مرحله گروهی با 14 امتیاز به کار خود پایان داد. استقلال تاجیکستان با سه امتیاز در انتهای جدول قرار گرفت.

کاسترو در این دیدار با سادیو مانه و آیمریک لاپورته بازی نکرد. تالیسکا نیز از دقیقه 74 و فوفانا از دقیقه 85 وارد زمین شدند. اوتاویو در وقت های تلف شده نیز دقایقی بازی کرد.