عاشقانه هشتم نواخته شد

هشتمین تئاتر عاشقانه اپرای همزمان با ولادت با سعادت دختر حضرت فاطمه معصومه (س) در تالار نقش جهان تالار رسفحان به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


هشتمین عاشقانه بخشی از ارادت مردم ایران به صحن مطهر امام رضا (ع) است که توسط عرشیا شفیعون هنرمندانه به نمایش درآمد.

عرشیا شفیون پیش از این اپرای لیلی و مجنون را در تالار هنر روی صحنه برده است.

مصطفی بهشتی از پیشکسوتان است تئاتر و تلویزیون به همراه رسول هنرمند، هاشم شمس فلاورجانی، پوجا اسفرجانی، هادی ناظری بازیگران این نمایش هستند.

امید زگدانی هنرمند تئاتر و تلویزیون نیز به عنوان بازیگر مهمان در این برنامه حضور دارد.

سکان موسیقایی این اثر در دستان رهبر ارکستر امیرمحمد طهاری است. بیش از 50 نوازنده و خواننده در این اثر شرکت می کنند.

تماشای این اثر اگرچه چشمان علاقه مندان به نمایش به چشم می نشیند، اما گوش و دل علاقه مندان به موسیقی ایرانی و هنر خوانندگی را نیز به درد می آورد.

علی انشایی مدیر روابط عمومی تالار هنر اذعان داشت: اجرای چنین اثری بدون حمایت معاون فرهنگی، هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، میثم بکتاشیان، امکان پذیر نخواهد بود. او قبلاً این گالری هنری را در سوابق خود اداره می کرد.

کابینه تخصصی هنرهای نمایشی و مرکز ملی هنرهای آیینی با کارگاه عروسکی در مجموعه تالار هنر اصفهان 15 کارمند دارد که چند روزی است مدیریت آن به منصور قربانی سپرده شده است.

منصور قربانی در کارنامه مدیریتی خود مدیریت مراکز فرهنگی هنری از جمله دفتر تخصصی موسیقی شهرداری اصفهان (نگارخانه خورشید) را بر عهده داشته است.

او یکی از هنرمندان مشهور هنرهای نمایشی به ویژه آواز است، با اینکه سه تار از آلات موسیقی خاص می نوازد، اما با دانش کامل موسیقی و برخورداری از صدای خوب از شهرت بالایی در هنر موسیقی برخوردار است. .

تئاتر اپرا “عاشقانه هشتم” با بیش از 95 بازیگر و خواننده آوگار. بازیگران و بازیگران کودک (نازلی اجاقی، برزمه‌رخان طیب، آدلیا انشای، شیدروه روزبهانی، درسا ریاحی، سامان زمانی و ماهورمرادی) تا 28 خرداد ساعت 19:30 در تالار نقش جهان تالار هنر روی صحنه هستند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها