عصبانیت کارگردان معروف به داور بازی پرسپولیس!

بعد از بازی با پرسپولیس و زمانی که امیر عرب براقی به رختکن رفت، خوب می دانست چه فشاری در انتظارش است. اگرچه گل پرسپولیس با تصمیم کمک داور تایید شد اما او به عنوان داور شماره یک این دیدار در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

همه چیز در مراسم اهدای جوایز زیر سایه فشاری بود که بر شانه های خود احساس می کردند. البته برای کسانی که دو دهه در این عرصه بوده اند، این اتفاق تازه نبود، اما هر لحظه بر شدت آن افزوده می شود.

به محض روشن شدن تلفن همراه، جریانی از پیام ها، پیام ها و تماس های مستقیم برای تیم داوری ارسال شد، در این میان فرهاد مروجی و امیر عرب براقی بیش از بقیه مورد حمله قرار گرفتند. آنها بدون توجه به این اتفاق آماده تحلیل صحنه های داوری با داوری مسعود مرادی بودند.

در بین کارگردانان، فحاشی یک کارگردان مشهور سینما بیش از هر چیز نظر این قاضی را به خود جلب کرد. کارگردانی که در میان سینماگران به حمایت از استقلال شهرت دارد. جالب اینجاست که هواداران پرسپولیس پس از بررسی کمین، چهار صحنه مشکوک را به نفع تیم خودی هم پیدا کردند تا هوادارانشان از حمله به داور این دیدار دور نمانند و با وجود قهرمانی، برخی از هواداران پرسپولیس به عرب براقی نیز حمله کردند. صفحه

حداقل 10 هزار پیام مستقیم به صفحه این داور ارسال شده که با توجه به حساسیت فوق العاده روز پایانی لیگ عجیب نیست.

آنچه مهم است نظر عرب براغی است که آنچه تحت کنترل او بود را تایید می کند و معتقد است که تمام سوت های او در مسابقه درست بوده است (به یاد داشته باشید که باز کردن کمین در تصمیم داور نیست) اما چه چیزی تغییر نمی کند. تایید کمین شدن توسط کارشناسان که در قهرمانی پرسپولیس تاثیر گذاشته و حداقل به گفته هواداران حریف اعتماد او را کاهش داده است.

نکته دیگر اینکه گفته می شود صحنه آفساید با VR تایید نمی شود، اگرچه فناوری آفساید (نیمه اتوماتیک) مکمل کمک ویدیویی داور است، اما مشخص نیست این فناوری با کیت های VR به ایران می آید یا خیر.