عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار کرد

محمدرضا ساکت از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور در ستاد نیروی هوایی با سردار سرتیپ واحدی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


امیر سرتیپ حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی در جلسه محمدرضا ساکت یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که در محل ستاد این نیرو برگزار شد، با بیان اینکه در همه عرصه ها به ویژه فوتبال در سطح تمامی پایگاه های نهاجا امکانات ورزشی داریم. در سراسر کشور گفت: نیروی هوایی ارتش با توجه به شرایط. به ویژه پرسنل و همچنین خدمه هواپیما که در این نیرو فعال و خدمت می کنند، ورزش و تربیت بدنی را جزء ضروری و تفکیک ناپذیر این نیروی الهی می دانند.

امیر سرتیپ واحدی افزود: توجه به ورزش موضوع مهمی برای ارتقای سطح توان رزمی ما در نیروی هوایی است.

محمدرضا ساکت همچنین با بیان اینکه امروز به همکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون فوتبال کشور افتخار می کنیم، اظهار داشت: ما امروز به همکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون فوتبال کشور افتخار می کنیم. ما با نیروی هوایی همکاری خواهیم کرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: همچنین در رویدادها و مسابقات مختلفی که برگزار می شود، فدراسیون فوتبال کشور باید توجه ویژه ای به نیروی هوایی ارتش و در حوزه مدیریت فوتبال در سطح نیروی هوایی ارتش و زیرمجموعه داشته باشد. پایگاه های سراسر کشور اقدامات خوبی برای آموزش نیروها انجام دهند.

وی بیان کرد: فدراسیون فوتبال به مناسبت صدمین سالگرد نیروی هوایی، اقدامات گسترده ای را در عرصه های مختلف برای تجلیل از شهدای نیروی هوایی و خانواده معظم آنان و پیشکسوتان سرافراز این نیرو انجام می دهد.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها