عکس لو رفته متین ستوده در این عروسی/عکس

عکس لو رفته متین ستوده در این عروسی/عکس

متین ستوده پست جدیدی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. لباس مشکی و اکسسوری خاص این بازیگر اینستاگرام را منفجر کرد. متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1343 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است.

تحصیلات متین مورد تقدیر قرار گرفته است
او یک بازمانده از مدیریت کسب و کار است که برای اولین بار با حمایت پدرش جلوی دوربین می رود. ایشان با 176 سانتی متر قد یکی از قد بلندترین بازیگران زن ایرانی است که اغلب نگران این است که همسری هم قد نداشته باشد.

همسر متین ستوده کیست؟
متین ستوده در 11 کرداد 1400 در سن 36 سالگی با علی زندی یکی از بازیگران کمتر شناخته شده ای که اکنون صاحب رستوران تهران پاریس است ازدواج کرد.

مخالفت پدر متین ستوده با بازیگری
او اولین بار در سال ۱۳۷۱ در سن ۷ سالگی به واسطه پدرش در سریال بازنشستگی جلوی دوربین رفت، سپس در سال ۱۳۷۴ در سریال این خانه دور نیست ظاهر شد. پس از این دو تجربه، پدرش به دلیل عقب ماندگی تحصیلی با ادامه فعالیت مخالفت کرد.
داستان شکست عشقی متین ستوده
بازیگر زن: یک نفر صمیمانه مرا دوست داشت، اما من قدر احساسات او را ندانستم و با او تند صحبت کردم، بعد که برگشتم مرا قبول نکردند، جایم پر بود و دیر آمدم.
متین ستوده با چه فیلمی به شهرت رسید؟
خانم ستوده در سال ۱۳۹۵ در سن ۳۱ سالگی با سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت کنار هوتن شکیبا و امیر کاظمی به شهرت رسید. این سریال با پذیرش افراد در فصل دوم و سوم با نام فوق لیسانس ادامه یافت.