عیادت سفیران کریمه از بیماران بیمارستان شهدای قم

این کار به مناسبت دهه کرامت انجام شد.

کاروان سفیران کریمه اهل بیت(ع) با حضور در بیمارستان شهدای قم، صلوات فاطمیه را بین بیماران و کارکنان این بیمارستان توزیع کردند.

به گزارش خبرگزاری موج از استان قم

سفیران کریمه اهل بیت علیهم السلام به مناسبت یک دهه کرامت ایشان با حضور در نقاط مختلف استان قم برنامه های فرهنگی با موضوعات مختلف از جمله تبیین مقام حضرت معصومه(س) و نشر معارف فرهنگی اجرا کردند.

بازدید از مدارس دخترانه شهر قم و شهرستان های اطراف از جمله شهید نامجو مردسه، مدرسه هدایت و دبستان دخترانه جعفریه، روز دختر کودک و دهه کرامت را گرامی داشت.

خادمان کریمه اهل بیت(ع) در شهر مقدس قم با پرچم مقدس حضرت معصومه(س) به بیمارستان شهدا و امام رضا(ع) شهر مقدس قم رفتند.

همچنین بازدید از دانشگاه های آزاد اسلامی، موسسات فرهنگی، علوم پزشکی و وکالت و بازدید از مساجد و ائمه جماعات قم از جمله مسجد صاحب الزمان(عج)، مسجد سیدالشهدا(ع)، قرارگاه خاتم جعفریه. مسجد و امامزاده شاه سیدعلی از دیگر برنامه های سفیران کریمه است. این در شهر مقدس قم بود.

دیدار با مجمع قاریان، دیدار با آیت الله اعرافی و بازدید از پادگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، بازدید از اردوگاه اسارت لنگرود و بازدید از کارخانه های شهرک صنعتی شکوهیه از جمله برنامه های این مراسم بود. فعالیت های کاروان سفیران کریمه در دهه کرامت.

همچنین به مناسبت ولادت بانوی کرامت، سفیران کریمه اهل بیت با حضور در همایش بانوان قمی در مسجد مقدس جمکران به مدیحه سرایی و حمل پرچم پرداختند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها