عیادت سردار فدوی از بیمارستان شهید کلانتری سابق/ خاطره عظمت حرم مطهر پر از مهربانی و برکت است.


ساعت: 09:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815100

به بهانه مراسم بزرگداشت مقام معظم رهبری بر کتاب «هزارتوی خون»؛

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه که به بهانه خطبه خوانی دریاچه خونین در بازدید از بیمارستان شهید کلانتری سابق به اندیمسک سفر می کند، گفت: به یاد عظمت دوران دفاع مقدس پر است. خیر، خیر، به خود این افراد می رسد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دوازدهمین مراسم دفاع از ادبیات جهاد و مقاومت امروز 22 اسفندماه ساعت 16 در بیمارستان شهید کلانتری اندیمسک همراه با انتشار خطبه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کتاب «خونین» برگزار می شود. دریاچه.» پژوهشکده انقلاب اسلامی..

پیش از این مراسم سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران از بیمارستان شهید کلانتری سابق بازدید و از دست اندرکاران این مراسم قدردانی کرد. وی گفت: یکی از افتخارات ما در هشت سال دفاع مقدس این بود. بهترین جراحان و متخصصان ما که در خط مقدم هستند، شجاعانه از مجروحان مراقبت می کنند و مراقبت های پزشکی را ارائه می دهند.


خبر خاکستری

جانشین فرمانده کل سپاه که به بهانه افتتاحیه کتاب «دریاچه خونین» به اندیمسک سفر می کند، با حضور نویسنده کتاب، یادی از جان باختگان و ایثارگری های زنان اندیمسک در پشت سرگذاشته شد. خط مقدم، افزود: حرم مملو از خیر و برکت است و حتما این خیر به خود این افراد خواهد رسید.


خبر خاکستری

کتاب خون تند به نویسندگی و تصحیح فاطمه میرعلی، روایتی از مبارزات زنان اندیمشی برای رختشویی در دوران دفاع مقدس است که توسط دفتر پژوهشی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر شده است..


8ca5c570 40a8 46e8 9937 beffbfacb39f خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید