سردار فدوی: سفیر ایران در یمن بیمار بود، اما به دلیل محاصره امکان انتقال به حالت عادی وجود نداشت.

سردار فدوی: سفیر ایران در یمن بیمار بود، اما به دلیل محاصره امکان انتقال به حالت عادی وجود نداشت.

روز جدید : جانشین فرمانده کل سپاه می گوید: هفت سال در یمن می گذرد که روح انقلاب اسلامی به آنها رسیده و در یمن به عنوان عاشقان انقلاب و جنگ تحمیلی از آمریکا تا اروپا و کشورهای عربی عمل کرده اند. با عزت درگیر این جنگ است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا تا اروپا و کشورهای عربی مانند جنگ تحمیلی در جنگ یمن شرکت می کنند و امروز مستأصل هستند و التماس می کنند که ما را با عزت از این وضعیت نجات دهید. “

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم تشییع حسن ایرلو سفیر ایران در یمن در کنار مزار شهدای گمنام شهید محلاتی گفت: اسلام که جایش را گرفت امام راحل در سال 1978 به جبهه دروغین شیطان و پیروان آنها حمله کرد. قرن‌ها حاکمان نالایق بر کشور ما حکومت کردند، اما زمانی که انقلاب اسلامی به وقوع پیوست، بر این باور بودند که با تبلور اسلام ناب محمدی و کور شدن چشمان شیطان بزرگ و پیروانش، روال جدیدی در چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی شکل گرفته است. پیروزی انقلاب ما جشن می گیریم

وی افزود: انقلاب اسلامی در این مدت خیلی سریع حرکت کرده و پیشرفت کرده است؛ ما از نظر مادی با دشمن قابل مقایسه نیستیم و در این زمینه جلوتر هستند، اما خداوند فرموده است شما باید بر مصر حکومت کنید و من نمی گذارم بمانید. در بن بست خواهیم دید و خواهیم دید که چه مزایایی داریم. هفت سال در یمن گذشت که روح انقلاب اسلامی به آنها رسید و به عنوان دوستداران انقلاب در یمن عمل کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: این امکان را برای انتقال سفیر بیمار به کشورمان درک نکردند و با توجه به حصری که به هیچ وجه انجام نشد، امکان انتقال عادی و نجات وی وجود نداشت. سفیر ما به دلیل وضعیت بدشان کاری نکردند. مردم مظلوم یمن در محاصره کامل هستند، اما به حکم الهی عمل کرده و به پیروزی رسیده اند و به پیروزی نهایی خواهند رسید.

سردار فدوی گفت: عاشقان انقلاب اسلامی اصرار دارند که ثابت کنند حدود 43 سال است که در حزب خدا بوده اند و خداوند وعده داده است که من می خواهم حزب خدا پیروز باشد. باید مواظب باشیم که تمام تلاشمان را بکنیم تا مطمئن شویم «ما در حزب خدا هستیم، در این 43 سال علیرغم اتحاد جبهه باطل شیطان بزرگ و یارانش پیروز نشدند.

وی گفت: دشمنان می‌دانستند که به دلیل تأثیر حراست مقدس بر پیکر شهید ایرلو، با هر بیماری مواجه می‌شود و علی‌رغم بیماری کرون، علی‌رغم اینکه کاری برای انتقال وی به ایران انجام نداده‌اند، این در حالی است که پزشکان بارها و بارها تلاش کردند، شهید شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان گفت: از خداوند متعال عاقبت به خیر و عاقبت بخیری را خواستاریم، بهترین عاقبت بخیر شهادت در راه خداست.

پیکر شهید ایرلو پس از اقامه نماز از سوی آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران در حرم امامزاده صالح بن موسی (ع) تجریش به خاک سپرده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید