آمار جدید از آخرین اعتراضات سردار فدوی: 60 افسر کشته/5 هزار نفر مجروح شدند/ 10 درصد مردم در دوره های گذشته شرکت کردند.

آمار جدید از آخرین اعتراضات سردار فدوی: 60 افسر کشته/5 هزار نفر مجروح شدند/ 10 درصد مردم در دوره های گذشته شرکت کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اعتراضات اخیر در کشور از کشته شدن 60 نفر و مجروح شدن بیش از 5 هزار نفر خبر داد. همچنین سردار حاجی زاده از کشته شدن بیش از 300 نفر در جریان اعتراضات خبر داد. وزارت کشور نیز این تعداد را 200 نفر اعلام کرد. برخی از سازمان های حقوق بشر در خارج از کشور ادعا می کنند که بیش از 500 نفر در اعتراضات اخیر کشته شده اند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سردار فدوی در مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین روز حماسه و ایثار مردم حنصار در حسینیه رزمندگان این شهرستان با بیان اینکه یک دهم درصد مردم کشور به صورت داوطلبانه یا غیرارادی در دوره های گذشته شرکت کردند، گفت: و بسیاری از آنها مجذوب دروغ های رسانه های متخاصم و بیگانه و فضای مجازی شدند و فریب خوردند. ما شهرها و نقاطی در کشور داشتیم که یک لحظه غرق این صداهای کر کننده دشمن نشدند و در آشوب های اخیر شرکت نکردند و حنصار یکی از آن شهرها بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نفوذی ها و خائنان در کشور با احتکار کالاها باعث گرانی و فشار اقتصادی بر مردم شده اند، اما با حمایت این ملت و همت مردم این مشکل به زودی حل خواهد شد. حکومت انقلابی».

سردار فدوی با اشاره به اینکه در 44 سال گذشته مردم ایران با بصیرت خود صحنه هایی را به تصویر کشیده اند که در هیچ جای دنیا دیده نمی شود، گفت: در حالی که یاد شهدا در این کشور طنین انداز است و مردم با بصیرت هستند. استان و با همه توان دفاع از کشور و میهن خود، همه توطئه های دشمن شکست خواهد خورد.

دیدگاهتان را بنویسید