سردار فدوی: در فتنه اخیر چهره واقعی نفوذی ها مشخص شد/دشمن فکر می کرد با استفاده از فضای مجازی که روی ذهن فرزندان ما کار می کرد می تواند آنها را از نظام و رهبری جدا کند.

سردار فدوی: در فتنه اخیر چهره واقعی نفوذی ها مشخص شد/دشمن فکر می کرد با استفاده از فضای مجازی که روی ذهن فرزندان ما کار می کرد می تواند آنها را از نظام و رهبری جدا کند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در فتنه اخیر عوامل نفوذی خود را رسوا کرده و چهره واقعی آنها آشکار شده است، گفت: دشمن در فتنه اخیر تمام ظرفیت های فضای مجازی و رسانه ای را در داخل و خارج به ارمغان آورد. کشور به صحنه آمد، اما نتوانست دل مردم را به او تبدیل کند

وی با اشاره به اینکه شهدا حقیقت اسلام را به خوبی درک کردند و از این رو در راس حق انقلاب اسلامی در مقابل یکدیگر قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: حقیقت انقلاب اسلامی ایران هر روز بهتر از انقلاب در دنیا متبلور می شود. گذشته و تعداد طرفداران انقلاب در حال افزایش است توسعه انقلاب اسلامی در جهان سیر صعودی سریعی دارد.

فدوی انقلاب اسلامی ایران را بستری برای ظهور قیام بزرگ حضرت ولیعصر (عج) خواند و گفت: همه دنیا و نه تنها مسلمانان طعم شیرینی حکومت اسلامی و تحقق وعده الهی را خواهند چشید. سایه حکومت اسلامی و وعده الهی است».

وی گفت: امام خمینی (ره) که نهضت اسلامی را از سال 42 آغاز کرد و در سال 57 با پیروزی انقلاب اسلامی به پایان رسید، پیشتاز جدیدی در جهان ایجاد کرد و امروز پس از 44 سال همچنان مردم جشن پیروزی انقلاب را می گیرند. و به آن افتخار می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه 44 سال است که حرکت انقلاب با سرعت و شتاب زیادی پیش می رود، تصریح کرد: جبهه باطل و شیطان آمریکا در حال جنگ با جبهه حق بوده است. انقلاب اسلامی در تمام این سالها 44 سال با کمک یارانش یک روز در برابر انقلاب اسلامی ایران دریغ نکردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در این 44 سال حتی یک پیروزی را به یاد نمی آورد و اگر داشت با کمک رسانه هایی که در اختیار دارند گوش دنیا را کر می کردند، گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی، آنها را از دست دادند. در خانه های خودمان به ما حمله کردند و فکر می کردند که می خواهند جنگ کنند، تحمیل می توانست انقلاب ایران را در جوانی خنثی کند، اما جوانان این کشور به خط مقدم رفتند و ما جنگ را در خانه خود به جنگ تبدیل کردیم. در خانه آنها

فدوی با بیان اینکه شهید الله دادی در خرمشهر و سوسنگرد شهید نشد، بلکه این شهید عزیز در حین چسبیدن به مرز فلسطین توسط حبیسان علم به شهادت رسید، خاطرنشان کرد: این یعنی بیش از هزار کیلومتر خانه خود را ترک کرده و نزدیک شده ایم. خانه دشمن..

فرمود: فرمایش امیرالمؤمنین (ع) این است که اگر در خانه خود با دشمن بجنگد ذلیل می شود و اگر در خانه دشمن با او بجنگد محبوب می شود و ما خیلی سریع جنگ را جابه جا کردیم. از خانه ما تا خانه دشمن و این روند ادامه دارد و جنگ با دشمن حتی لحظه ای متوقف نمی شود.

جانشین فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی پنج سال است که نتوانسته دولتی با ثبات تشکیل دهد و دولتی که امروز پس از سال ها تشکیل شده است، به گفته آنها به دولت جنایتکاران معروف است. انقلاب سپاه پاسداران اسلامي گفت: خداوند متعال پايداري جبهه را بركت داده جناح راست انقلاب اسلامي آنقدر در جبهه دشمن آشوب ايجاد كرده كه كار مشهودي از دستشان برنمي‌آيد و دشمن در خانه‌اش گرفتار شده است.

وی با بیان اینکه هر روز در دنیا یک جلوه ای از پیروزی انقلاب و جلوه ای از شکست دشمن وجود دارد، به حول و قوه الهی است و همه رسانه های دنیا تشخیص می دهند که آمریکا شکست خورده است. مسئولیت خداوند در تعیین نتایج.

فدوی تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم به صراحت فرموده است که جبهه باطل هرگز حق پیروزی بر جبهه را ندارد و کافران هرگز بر مؤمنان تسلط نخواهند یافت و ما هستیم که باید مراقب باشیم که در جبهه باشیم. حقیقت، آنگاه خداوند همه چیز را به نفع ما تغییر خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) فرمودند ما موظف به انجام وظیفه هستیم نه به نتیجه چون نتیجه را خدا رقم می زند، افزود: عده ای در مسیر انقلاب زودتر به فیض شهادت رسیده اند و بقیه هستند. منتظر باشید و بدانید که زحمت می کشند انقلاب اسلامی بودن و مبارزه با شیطان بزرگ شهادت است و پای شهادت ایستادند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا بعد از جنگ تحمیلی جرات تیراندازی به سمت ما را نداشت و مطمئن شد که این افراد در دفاع از نظام اسلامی تا پای جان از انقلاب دفاع کردند، یادآور شد: آمریکا بارها و بارها راه جدیدی را آغاز کرده است. جنگ علیه کشور و شکست خورد.

وی با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر دشمن تصور می‌کرد با اشتباه محاسباتی با فرصتی که در زمان کرونا پیدا کرد می‌تواند کشور را به زمین بزند، گفت: دشمن سال‌هاست روی این قیام کار می‌کند و فکر می‌کرد با استفاده از فضای مجازی که در آن وجود دارد. ذهن بچه های ما عمل کرده است می تواند آنها را از نظام و رهبری جدا کند.

فدوی با بیان اینکه البته چند نفری که سخنان دشمن را شنیدند در مرحله اول دشمن را تحریک کردند اما این خداوند است که مسیر دل های دنیا را مشخص می کند، گفت: دشمن خیلی تلاش کرد و همه امکانات را به کار گرفت. فضای مجازی و رسانه های خود را در داخل و خارج از کشور به صحنه آورد اما نتوانست دل مردم را به سوی خود معطوف کند.

وی با اشاره به اینکه مردم تا جمال شهیدی را نشناختند و در تشییع شهدا شرکت نکردند و دشمن را سرکوب نکردند، افزود: دشمن به خواب رفته است زیرا انسان خوابیده را می توان بیدار کرد اما مردی که خود اوست. به خواب رفته است، بیدار نمی شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در فتنه اخیر عوامل نفوذی خود را نشان داده اند و چهره واقعی آنها آشکار شده است، گفت: جبهه حق انقلاب اسلامی همیشه به خوبی ها اشاره می کند و می گوید که اسلام اسلامی. حجاب دستور خداست اما ادعا می کنند که حجاب اصلا لازم است اینطور نیست و فساد را در دنیا ترویج می کنند.

وی با بیان اینکه صیانت از مظلوم یکی از برنامه های محکم جمهوری اسلامی ایران است و به آن عمل کرده و اعلام خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: حاج قاسم در دفاع از مظلومان جهان و جبهه مقاومت اسلامی به شهادت رسید. توسط 16 کشور مختلف دنیا تشکیل شد و با داعش با حمایت اسرائیل، آمریکا و عربستان روبرو شدند.

فدوی با بیان اینکه آرزوی عبور از نیل به فرات را داشتند اما امروز در داخل مرزهای خود دور آنها دیوار کشیده اند، گفت: دو سوم کل ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری گرفتار شده اند و این وعده خداوند است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد اما اگر به دستورات خداوند عمل کنیم قطعا پیروز خواهیم شد، گفت: باید به وظیفه خود در قبال دین خدا عمل کنیم و منویات مقام معظم رهبری را جدی بگیریم. انقلاب اسلامی است و قطعا پیروز خواهیم شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا حجت خدا هستند اگر مصمم باشیم پیروز خواهیم شد و افزود: شهید سلیمانی سختی های این راه را می دانست اما ایستادگی کرد و تسلیم نشد. دشمن

به گزارش تسنیم، همایش جبهه جهانی مقاومت و مراسم بزرگداشت سردار فقید مدافع حرم محمدعلی اللهدادی از شهدای مدافع حرم که در حسینیه امام خمینی (ره) سیرجان برگزار شد. ، با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی از جمله نماهنگ و تجلیل از خانواده های معظم شهدا همراه بود.

سردار علی فدوی شب گذشته در همایش جبهه جهانی مقاومت و مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محمدعلی اللهدادی از شهدای مدافع حرم استان کرمان با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان ، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه طرالله استان کرمان، حسن پور نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر شورای اسلامی شهر سیرجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدا در حسینیه امام خمینی (ره) سیرجان برگزار شد. سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: شهدا تا پایان اسلام به یاری دین خدا ایستادند و بر عهدی که با خدای خود بسته بودند، ثابت قدم بودند.

وی با بیان اینکه در آغاز اسلام شهدای زیادی بودند که پیامبر اسلام (ص) را در یاری دین خدا یاری کردند، گفت: امیرالمؤمنین (ع) در راه کمک به اسلام بارها مورد تهدید قرار گرفت و جنگ های زیادی انجام داد. برای دفاع از دین خدا و سرانجام در ماه مبارک رمضان هنگام سجده نماز و نیاز و عبادت با خدای خود به شهادت رسید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه شهدای ما به خاطر فداکاری خود کشته شدند افزود: شهید الله دادی از شهدایی بود که برای یاری دین خدا و پاسداری از حرم از مرزهای جغرافیایی فراتر رفت. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با خدای خود عهد و پیمان داشتند تا کشته شدند.

دیدگاهتان را بنویسید