باشگاه پیکان می تواند در زمینه هایی مانند کشتی، سوارکاری، اتومبیل رانی و … فعالیت کند. / شناسایی استعدادهای فرزندان کارگران می تواند در دستور کار قرار گیرد


ساعت: 21:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816658

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو:

وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود زیرساخت های خوب و حمایت های مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، باشگاه پیکان می تواند در عرصه هایی مانند کشتی، سوارکاری، اتومبیل رانی و … فعالیت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدحمید سجادی در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی خودرو ایران، با اشاره به رواج دعوا در بین مردم، گفت: باشگاه خوشنام و قدیمی پیکان شناسایی استعدادهای کودکان را در دستور کار قرار دهد.

وی با قدردانی از اقدامات و حمایت های مدیرعامل شرکت هودرو از ورزش، تلاش های صورت گرفته در عرصه ورزش قهرمانی و کارگری را مورد توجه قرار داد و گفت: نگاه مثبت مدیران این شرکت به ورزش بسیار ارزشمند است.



وزیر ورزش و جوانان به نقش وزارت صمت در توسعه ورزش کشور اشاره کرد و ادامه داد: این وزارتخانه با حمایت های ویژه چراغ ورزش را حفظ کرده است.



وی با بیان اینکه ایران خودرو در زمینه های مختلف پیشرو است، ادامه داد: با توجه به اینکه این گروه صنعتی از ظرفیت انسانی و سخت افزاری بسیار خوبی برخوردار است، می تواند در زمینه رادیو کنترل های کوچک فعال باشد.



دکتر سیدحمید سجادی بر نقش ورزش در سلامت روح، جسم و نقش آنها در تولید تاکید کرد و گفت: رونق ورزش در ارتقای روحیه و ارتقای سلامت و بهره وری در کار و تولید تاثیر مثبت دارد.



وی به حمایت شرکت های صنعتی برای توسعه ورزش و تیم داری اشاره کرد و گفت: قانون شرایطی برای همکاری و مساعدت شرکت ها از جمله معافیت های مالیاتی، ارائه مشاوره های لازم، همکاری برای توسعه زیرساخت های ورزشی دارد. و وزارت ورزش و جوانان با تمام توان و امکانات از باشگاه پیکان حمایت خواهد کرد.



وزیر ورزش و جوانان به میزبانی باشگاه پیکان برای مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا اشاره کرد و گفت: این باشگاه والیبال یکی از قدیمی ترین و باثبات ترین تیم های کشور و آسیاست و با تمام توان از این میزبان حمایت خواهیم کرد. “



وی گفت: با وجود زیرساخت های خوب و حمایت های گروه صنعتی مدیرعامل خودرو ایران، باشگاه پیکان می تواند در زمینه هایی مانند کشتی، سوارکاری، اتومبیل رانی و … فعالیت کند.



دکتر حمید سجادی با آرزوی موفقیت برای تیم والیبال پیکان گفت: امیدوارم با تمرینات مستمر و تقویت تیم پیکان شاهد قهرمانی این تیم در این دوره از مسابقات باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید