نشاط خانواده موتورسیکلت و مسابقات اتومبیل رانی و مخاطبان آن از اهداف مهم فدراسیون است.در بهمن ماه میزبان 9 رویداد هستیم.


ساعت: 11:05
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809553

رئیس فدراسیون موتورسیکلت و اتومبیلرانی گفت: نشاط خانواده بزرگ موتورسیکلت و خودروی ایرانی و مخاطبان آن از اهداف مهم فدراسیون است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درباره روند کاری این روزهای فدراسیون گفت: در بهمن ماه میزبان 9 رویداد بودیم. از افتتاح اولین پیست استاندارد ایران در آنرود تا سمینار بین المللی فدراسیون بین المللی در تهران تا 7 دوره مسابقات قهرمانی ایران در مسابقات سرعت، دریفت، درگ و آفرود در رشته های موتوری و مسابقات و کراس کانتری در 2 بخش آقایان و بانوان در موتورسواری. .

مازیار ناظمی درباره شدت این رویدادها گفت: ماندگاری خانواده بزرگ موتورسیکلت ایران و مخاطبان آن هدف مهم فدراسیون است، اما متاسفانه بخشی از سال را به دلیل محدودیت های تاج و درخواست کمیته ها و شوراهای استانی و رویداد از دست دادیم. برنامه ریزی.» آموزشی و مدنی سعی کردیم از زمان باقیمانده سال 1400 بهترین استفاده را ببریم.

رئیس فدراسیون موتورسیکلت و اتومبیلرانی ایران گفت: تقویم 1401 تهیه شده و انشاالله سال آینده متفاوت و برنامه ریزی شده باشیم.

ناظمی در مورد مسابقات اسفند گفت: خدای نکرده دور سوم کراس قهرمانی ایران، دور سوم آفرود، کنفرانس کلاسیک و چهارمین دوره مسابقات اتومبیل رانی و شاید یکی دو کمیسیون دیگر برگزار کنیم. به این سریال اضافه شود.”

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: خوشبختانه سرفصل های آموزشی توسط آکادمی به سرعت و با کیفیت مناسب برنامه ریزی و اجرا می شود و توسعه آموزشی در این حوزه در سراسر ایران ادامه دارد.

ناظمی درباره عدم حضور تماشاگران در مسابقات گفت: دوست دارم هر چه زودتر شاهد حضور تماشاگران باشم. اگر محدودیت های تاج برداشته شود و خدای ناکرده مجوزهای لازم را بگیریم، قبول می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید