6 ماه بدون یک ریال اعتبار می گذرد/ چراغ داشبورد موتورسیکلت و اتومبیل رانی با جیب خالی روشن است


ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893806

سامان اکبرپور گفت: با وجود فعالیت های هیئت مدیره و درخواست حمایت، در 6 ماه گذشته حتی یک ریال وام دریافت نکرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، هیئت موتورسواری و موتورسواری خراسان جنوبی یکی از شوراهای فعال استان است که با وجود گرانی تجهیزات در این رشته ورزشی و با وجود تمام کمبودها در زمینه نبود پیست مناسب برای فعالیت ها با تلاش ورزشکاران و مسئولان هیئت در این سال ها در عرصه قهرمانی گام برداشت و قهرمانان کشوری توسط این هیئت پرورش یافتند و علاوه بر قهرمانی، این هیئت ورزشی در زمینه های اجتماعی و فرهنگی نیز فعالیت های چشمگیری داشت. ورزشکاران با شور و شوق در برنامه های مختلف شرکت کردند.

هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی به دلیل هزینه بالای تجهیزات این رشته ورزشی درآمد چندانی ندارد و باید بیشتر مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی امور هیئت های ورزشی و ورزشکاران قرار گیرد اما سامان اکبرپور رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان با اشاره به اینکه 6 ماه است حتی یک ریال به حساب این هیئت واریز نشده است، از وضعیت موجود گلایه کرد و به خبرنگار خاورستان گفت: تا کی بپرسم. ورزشکار برای حساب خود به مسابقات برود و با افتخار برگردد؟

وی با تاکید بر اینکه شرایط کنونی غیرقابل تحمل است، افزود: فلسفه وجودی ورزش و جوانان قابل درک نیست، زیرا آنها هیچ حمایتی از ورزشکاران ندارند.

وی همچنین به فعالیت های مردمی این هیئت اشاره کرد و افزود: به درخواست ستاد غدیر، ورزشکاران هیئت در رژه خودرویی شرکت کردند و در پایان برنامه در ایستگاه بندره به درخواست هیئت رئیس ستاد غدیر، دو تن از رانندگان با حضور خودروهای نیروی انتظامی دست به تظاهرات زدند و امروز دستور توقیف خودروی قهرمان مسابقه صادر شد.


برنز جهان چشم مسئولان را نگرفت

رئیس شورای موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: اتومبیلرانی در مسابقات جهانی سوم شدند و اگر این اتفاق در شهر دیگری بیفتد همه ادارات، شهرداری ها و شوراهای شهر برای حمایت از این ورزشکاران بسیج می شوند، نیروی انتظامی عزیز آمادگی لازم را دارم. یک جایزه و یک بنر

اکبرپور گزارشی از عملکرد هیئت استان در 6 ماه گذشته ارائه کرد و افزود: 11 خرداد اعزام تیم 9 موتورسوار به تهران، 12 خرداد افتتاحیه پیست کارتینگ فردوس، 3 خرداد جلسه با رئیس تربیت بدنی سرایان و بازدید پیست موتور کراس سه قلعه و کسب مقام اول در 15 خرداد و از جمله این فعالیت ها مقام سوم و مقام دوم تیم کشوری تیم موتور سواری استان از جمله این فعالیت ها بود.

وی ادامه داد: در 24 خردادماه مربیان استان گواهینامه رانندگی بین المللی دریافت کردند، 29 خرداد با مدیرکل ورزش استان دیدار و در خصوص ساخت پیست تبادل نظر کردند، 30 خردادماه نیز حضور موتورسواران در پیست مراسم پرچم داری حرم امام رضا (ع) و در 31 خردادماه با مدیرکل دفتر دیدار کردند و از دیگر فعالیت های شورای موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی اجتماعی، ساماندهی و تبادل نظر در پیست است.

به گفته وی، 31 خردادماه اعزام تیم 9 نفره موتور کراس استان به تهران و 6 خردادماه نشست نایب رئیس شورای بانوان با مدیرکل امور بانوان استانداری و در 7 خردادماه بازدید فرماندار موتور کراس از پیست سرایان و دستور رفع مشکلات از دیگر فعالیت های این هیئت بود.

وی تاکید کرد: شرایط فعلی غیرقابل تحمل است و اگر این بی توجهی این هیئت ادامه پیدا کند قطعا انگیزه ای برای ادامه فعالیت نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید