مسابقات قهرمانی جام جزیره درگ مسابقات در 9 کلاس برگزار شد / 165 شرکت کننده از 19 تیم موتورسواری و اتومبیل رانی شرکت کردند.

ساعت: 00:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791068

دومین دوره مسابقات قهرمانی جام جزیره در 9 کلاس با حضور 165 شرکت کننده از 19 تیم در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی کشور برگزار شد و نفرات برتر هر کلاس معرفی و موفق به کسب جام قهرمانی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها دومین دوره مسابقات قهرمانی درگ کاپ جزیره در پیست بین المللی اتودروم ایران برگزار شد.

165 شرکت کننده از 19 تیم موتورسواری و اتومبیل رانی از تهران، مرکزی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، البرز، آذربایجان غربی، گیلان، مازندران، قزوین، خوزستان، کرمانشاه، منطقه ویژه ایلام، سرزمین ایلام، منطقه آزاد اروند و منطقه آزاد ارس حضور داشتند.

در کلاس 405 هشت سوپاپ به ترتیب مهدی سمندر، علی شمسی و احمد پاشا اشتری مقام اول تا سوم را کسب کردند. در کلاس 405 16 سوپاپ فرشاد نجفی و عرفان کریمی به ترتیب مقام اول تا دوم را کسب کردند.

محمد نوساری، محمدرضا رضازاده، سید سعید طباطبای راد در دیفرانسیل جلو سیلندر 4 و 6 و مهدی گازستانی، حبیب مظلوم و بهروز ضامن در هر قسمت در سیلندر 4 و 6. 6 توربو اول تا سوم شدند.

پس از دومین دوره مسابقات درگ کاپ جزیره، در کلاس 8 سیلندر، سیدعلی اکبر کمالی، حسین بهرامی و مبین جاویدفر به ترتیب مقام های برتر این کلاس را کسب کردند.

در کلاس شفاهی نیز شهریار کریمی مقام اول، مهدی گازستانی مقام دوم و محمدرضا مددی مقام سوم را کسب کردند.

در محمودزاده و رضا قرایی توربوشارژرهای دیفرانسیل عقب در سیلندرهای 4 و 6 رتبه اول و دوم و در فضای دیفرانسیل عقب در سیلندر 4 و 6 مبین جاویدفر و امیر ضیایی مقام اول و دوم هر کلاس را کسب کردند. به ترتیب. او در آن دو کلاس سوم نشد.

در نهایت در کلاس 206 محمدصادق درکی، سیاوش آذرباد و مجید گودرزیانی مقام اول تا سوم این کلاس پرطرفدار را کسب کردند.

گفتنی است مسابقات درگ کاپ جام جزیره به مدت دو روز برگزار شد که روز گذشته شرکت کنندگان دو بار سعی در ثبت رکورد زمانی داشتند و پس از ثبت رکورد بهتر، 8 نفر اول هر کلاس با یکدیگر به رقابت پرداختند. دور حذفی امروز آنها به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید