سردار فدوی: آمریکایی ها یک پیروزی در مقابل انقلاب اسلامی نداشتند

سردار فدوی: آمریکایی ها یک پیروزی در مقابل انقلاب اسلامی نداشتند

روز جدید جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی ها نه تنها نمی توانند از پیروزی در برابر انقلاب اسلامی صحبت کنند، بلکه در کشورهایی که روحیه جمهوری اسلامی ایران به آنها رسیده است، نتوانسته اند به پیروزی دست یابند.

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی در چهاردهمین جشنواره جوان سرباز بسیج با بیان اینکه 43 سال است که از زمان انقلاب اسلامی تاکنون شرارت های جهان به رهبری آمریکا با ما می جنگد، گفت: اما تاکنون نه تنها نتوانسته اند این انقلاب را شکست دهند. اما نتوانستند جلوی رشد آن را بگیرند زیرا ملت ما آنچه را که خداوند دستور داده انجام داده است.

فدوی خطاب به جوانان حاضر در این همایش ادامه داد: اولین کاری که شما جوانان برای رسیدن به آرامش باید انجام دهید ازدواج است اما متأسفانه این یک کلمه شیطانی است که می گوید وقتی درآمدی ندارم ازدواج نمی کنم. در حالی که خداوند می فرماید اگر چیزی ندارید بروید ازدواج کنید. چون من هزینه اش را پرداخت می کنم.

وی افزود: اگر ازدواج نکنیم یا دیر ازدواج کنیم، تعهدات را ترک می کنیم. الان شیاطین دنیا آنقدر در فضای مجازی حرف می زنند که مردم را در انجام وظایف خود مردد می کنند.

فدوی با تاکید بر اینکه امسال 22 بخمن را به بهترین شکل ممکن جشن خواهیم گرفت، گفت: دشمن تا امروز ادامه داد: با ما شروع کردند و ادامه دادند اما نتوانستند حتی یک پیروزی در مقابل این انقلاب به دست آورند.

فدوی یادآور شد: نه تنها نمی توانند مصداق پیروزی در مقابل انقلاب اسلامی ایران را بیان کنند، بلکه در کشورهای دیگری که روح جمهوری اسلامی ایران به آنها رسیده است مانند عراق، افغانستان، لبنان و یمن نیز مصداق پیروزی را ندارند.

وی تاکید کرد: در یمن که فقط روح انقلاب اسلامی به آن رسیده است، کسانی را که در حال جنگ با مردم یمن هستند به هرکسی بچسبند تا بتوانند به نحوی از باتلاقی که خودشان به خاطر تصورشان به وجود آوردند، خارج شوند. آنها می توانستند در عرض یک هفته برنده شوند، اما نزدیک به هفت سال است که از مدرن ترین سلاح ها استفاده می کنند، اما روی زمین نمی توانند در یمن پیروز شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: همانطور که گفته شد همه مستکبران جهان علیه انقلاب اسلامی متحد شده اند اما تاکنون نتوانسته اند پیروز شوند. او در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز خود را معرفی کرد. میدان رفت و به پیروزی رسید.

دیدگاهتان را بنویسید