قتل خونین کارادژیا جوان به دلیل درگیری با قاتل + جزئیات

قتل خونین کارادژیا جوان به دلیل درگیری با قاتل + جزئیات

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: مرد جوانی که با پسر 18 ساله درگیر شده و او را کشته بود، در اولین ساعت ارتکاب جنایت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ حکمت اله شجاعی با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک نزاع خیابانی در منطقه ولدآباد شهرستان کرج، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. .

وی افزود: بررسی های اولیه اداره 44 پلیس آگاهی شهرستان کرج حاکی از آن است که در این حادثه 2 جوان هنگام راه رفتن در پیاده رو با یکدیگر درگیر شدند که در نتیجه یکی از طرفین با ضربه چاقو به مقتول 18 ساله وارد شد که این جوان 18 ساله را درگیر کرد. کشته شد و فرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: تحقیقات میدانی و تخصصی پلیس آگاهی بلافاصله آغاز و تا کمتر از چند ساعت دیگر هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و متهم 21 ساله شناسایی می شود. با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شدند.

این افسر پلیس تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی قاتل به صراحت اعتراف کرد که به دلیل درگیری فیزیکی با مقتول مرتکب قتل شده و پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.