قهرمانی تیم هندبال جوانان ایران در مسابقات قبرس


ساعت: 17:25
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888296

تیم هندبال جوانان ایران با 4 برد و عنوان قهرمانی به کار خود در مسابقات قبرس پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم هندبال جوانان ایران که برای آمادگی هر چه بهتر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی مسابقات تدارکاتی قبرس شده بود، با کسب 4 پیروزی عنوان نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

پسران ایران در اولین دیدار این دوره از مسابقات موفق شدند مقابل قبرس به برتری برسند و در دیدار دوم ازبکستان را شکست دهند.

در ادامه این مسابقات تیم هندبال نوجوانان ایران مقابل نماینده صربستان به برتری رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و در آخرین دیدار خود مقابل ازبکستان با 4 برد پیروز شد.

امیرحسین مسعودنیا، مهدی درینی، صابر حیدری، مهدی مرادی، هادی حاجه سلیمی، ایلیا گلی، بنیامین کدوردیان، علی حیدریان، امیرحسین کرمی، آریا مژگان، شایان فرستنژاد، حسین حیدریان، امیرمحمد پورکاسمی، امیرمحمد پورکاسمی، علی امیر امیری. ، ماهان دولتها، مهرشاد دانشی، امیرعباس زارعی، ابوالفضل رهشناس اعضای تیم هندبال جوانان ایران برای حضور در مسابقات تدارکاتی قبرس هیئتی را تشکیل دادند.

مهدی آهوان (مدیر فنی)، مجید پارسایی (سرپرست)، مجید رحیمی زاده (سرمربی)، حمید ربانی کیا (مربی) و رضا سرسنقی (ماسور) کادر فنی تیم ملی هندبال جوانان ایران را در این مسابقات تدارکاتی تشکیل دادند.

تیم هندبال جوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2022 که به میزبانی منامه بحرین برگزار می شود، آماده می کند. پسران ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا به ترتیب به مصاف تیم های کره جنوبی، هند، ازبکستان و بحرین خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید